۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۳۲

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین:

۴۵ پرونده احتکار و اختفای کالا در قزوین تشکیل شد

۴۵ پرونده احتکار و اختفای کالا در قزوین تشکیل شد

قزوین- رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین گفت: تاکنون ۴۵ پرونده بالای ۳۰ میلیون تومان در قالب طرح ویژه بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات در استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پرزحمت روز شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی در محل استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: با توجه به دستور دادستان مبنی بر بازرسی از انبارها در هفته گذشته همه انبارهای مجاز بازرسی شد و انبارهای غیر مجاز نیز در حال بازرسی است.

وی افزود: در هفته گذشته ۴ انبار احتکار شده کشف که بعد از تشکیل پرونده برای صدور رای به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

پرزحمت بیان کرد: تا به امروز ۴۵ پرونده بالای ۳۰ میلیون تومان در خصوص بازرسی از انبارها تشکیل شده است که بعد از حکم قضایی به قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان اقدام به توزیع کالا می کنیم.

وی یادآور شد: هیئت  دولت مصوب کرده ۲۵ قلم کالای اساسی باید در سامانه انبارها برای رصد کالا ثبت شود.

دبیر کار گروه تنظیم بازار در ادامه جلسه گفت: با توجه به مصوبه تنظیم بازار، نمایشگاه پائیزه امسال برگزار نمی شود و اتاق اصناف با صدور مجوز فروش فوق العاده برای اصناف برای تنظیم بازار اقدام کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: همچنین به منظور تنظیم بازار، خروج دام به جزء دام غیر پرواری از استان ممنوع است.

پرزحمت افزود: با توجه به نزدیکی ایام ماه محرم و ورود حجاج به کشور برنامه ریزی برای توزیع کالای اساسی مورد نیاز انجام و توزیع کالا از طریق فروشگاههای زنجیره ای صورت می گیرد.

کد خبر 4383620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha