۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۱

فرمانده سپاه نطنز:

راهبرد امروز آمریکا رسیدن به مذاکره است

راهبرد امروز آمریکا رسیدن به مذاکره است

نطنز - فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: راهبرد امروز دولت آمریکا رسیدن به مذاکره است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خدامیان پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز در محل فرمانداری اظهار داشت: راهبرد امروز دولت امریکا فروپاشی نیست بلکه هدف اصلی آنها رسیدن به مذاکره با جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: قرارگیری کشور ما در جایگاه ۱۸ اقتصادی دنیا موجب شده است دشمن اقتصاد ایران را هدف بگیرد تا با تضعیف آن انسجام مردم و اتحاد بین ملت و نظام از بین برود.

فرمانده سپاه نطنز تأکید کرد: ساخت و طراحی سلاح های بومی در داخل کشور دلیل اصلی بازدارندگی حمله نظامی به ایران و سد راه تهدیدات جدی نظامی است.

وی تصریح کرد: کشور ما پیشتر توانسته بود در حوزه ساخت سلاح های متنوع، دستاوردهای بسیار خوبی داشته باشد و موفق عمل کند که خوشبختانه اخیرا با طراحی و ساخت هواپیمای جنگنده بومی حلقه ساخت سلاح های بومی را کامل تر کرده است.

خدامیان بیان کرد: به اذعان کارشناسان داخلی امریکا، ساخت سلاح های بومی در ایران، شکست سیاست های آمریکا در منطقه و سیاست های نادرست ترامپ، آنها را در معرض فروپاشی قرار داده است.

وی در پایان یادآور شد: مردم ایران سخت تر از این تحریم ها و مشکل تر از این ها را هم با حفظ اتحاد، همدلی و انسجام ملی پشت سر گذاشته است و به امید خدا و بصیرت ملت این مشکلات هم رد می شود.

کد خبر 4383740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha