۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۴۳

معاون استاندار مازندران:

خدمت رسانی به مردم صرف نظر از اختلاف سلیقه ها صورت گیرد

خدمت رسانی به مردم صرف نظر از اختلاف سلیقه ها صورت گیرد

گلوگاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: صرف نظر از تمام اختلاف سلیقه ها که همواره در همه جوامع وجود دارد باید خدمت مناسب ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان ظهر شنبه در آیین افتتاح پل دسترسی گلوگاه به دامغان و پل ارتباطی مسیر شرق مازندران به سمنان افزود: دشمن همواره به فکر ایجاد شکاف و ناامیدی در جامعه است و برخی از اختلاف سلیقه ها نباید موجب اختلاف جهت شود.

وی اظهار کرد: اختلاف نگاه و سلیقه در هر جامعه ای وجود دارد اما باید خدمات دهی مناسب ارائه شود تا مردم از انقلاب و نظام ناامید شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بیان کرد: سیاه نمایی و ایجاد شکاف در بین مردم جامعه و مسئولان از جمله برنامه های دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون بوده و باید با ارائه خدمات مناسب به مردم از این دسته بندی های و اختلافات جلوگیری شود.

حسین زادگان افزود: در هفته دولت امسال، پروژه های خوبی در حال بهره برداری و اتفاقات خوبی در راه است و باید تلاش شود تا اتفاقات خوب به درستی اطلاع رسانی و مردم از خدمات مختلف مطلع شوند.

وی اظهار کرد: مردم باید بدانند که با وجود همه موانع و محدودیت ها، مسئولان خدوم شان برای ارائه خدمات مناسب تلاش وافر دارند و تلاش شود تا اثرگذاری افتتاح پروژه ها با رضایت مندی بیشتر مردم مشخص شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: افتتاح طرح ها و پروژه ها برای ارائه خدمات مناسب به مردم است که باید همراه با اثرات ثمربخش بوده و مردم این خدمات را لمس کنند.

کد خبر 4384056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha