۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۱۵

امام جمعه ایلام:

وحدت و انسجام کم نظیری در استان ایلام برقرار است

وحدت و انسجام کم نظیری در استان ایلام برقرار است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: وحدت و انسجام کم نظیری در استان ایلام برقرار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدنقی لطفی امروز در دیدار با استاندار و جمعی از مدیران استان به مناسبت هفته دولت، با تبریک هفته امامت و ولایت اظهار کرد: در آستانه‌ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید خدمات ۴۰ ساله‌ نظام اسلامی به بهترین وجه منعکس و این شرایط را با شرایط قبل از پیروزی انقلاب مقایسه کرد.

وی ادامه داد: با وجود مشکلاتی که مردم در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی داشتند دوران دفاع مقدس را با موفقیت سپری کردند و طعم شیرین این سختی‌ها در خدمات شایان دولت‌های مختلف خود را نشان داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی مخصوصا برای جوانان و نوجوانان، گفت: راه خنثی کردن توطئه دشمنان تلاش بیشتر برای خدمت به مردم و مرتفع کردن مشکلات جامعه است.

امام جمعه ایلام وجود تفاهم بین همه مسئولان استان را نعمتی برای همه و شکرانه‌ این نعمت را خدمت بیشتر به مردم دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری از همه‌ی دولت‌ها حمایت می‌کند و نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها نیز همواره حامی استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در استان‌ها هستند و در استان ایلام نیز به تبع این رابطه از استاندار حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به وحدت و انسجام مطلوبی که در استان برقرار است گفت: باید به خاطر این انسجام و کار و تلاش گسترده ای که در استان در حال جریان است از همه مسئولان و شخص استاندار تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 4384205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha