۳ شهریور ۱۳۹۷، ۲۱:۳۲

در چهارمحال و بختیاری؛

جشنواره تولیدات استانی صداو سیما زمینه ساز معرفی ظرفیت ها است

جشنواره تولیدات استانی صداو سیما زمینه ساز معرفی ظرفیت ها است

شهرکرد- مدیر صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره تولیدات استانی صداو سیما زمینه ساز معرفی ظرفیت ها وپتانسیل های چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد عظیمی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های پر ظرفیت در سطح کشور به شمار می رود، اظهار داشت: سرمایه اجتماعی مهمترین ظرفیت استان چهارمحال و بختیاری است.

وی عنوان کرد: این استان دارای مردمانی بزرگ از سه قوم فارس، بختیاری، و ترک است.

مدیر صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مردمان چهارمحال و بختیاری در طول تاریخ نمادی از انسجام و وحدت و دفاع از مرزهای کشور هستند.

وی تصریح کرد: مردم این استان نقش مهمی در تحقق انقلاب اسلامی داشته اند و در تاریخ نوزدهم بهمن سال ۵۷ جمع کثیری از مردم این استان به تهران رفتند و در تاریخ  بیستم بهمن ماه سال ۵۷ با امام خمینی(ره) دیدار و بیعت کردند.

مدیر صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور پر رنگ رزمندگان این استان در دفاع از مرزهای کشور در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: مردم این استان در غالب عشایر و تیپ قمر بنی هاشم در هشت سال دفاع مقدس نقش آفرین بودند.

وی تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری دو هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مدیر صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: وجود ۵۰۰ آزاده و ۷۰۰ جانباز در این استان بیانگر رشادت ها و ایثارگری رزمندگان این استان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ظرفیت گردشگری از مهمترین پتانسیل های این استان به شمار می رود، بیان کرد: به اعتقاد کارشناسان مناطق کوهستانی زاگرس که چهارمحال و بختیاری نگین زاگرس به شمار می رود جزو زیباترین مناطق گردشگری کشور به شمار می روند.

مدیر صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جذب سرمایه گذار از مهمترین اهداف مدیران این استان است.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما نقش مهمی در معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های این استان به ویژه بخش گردشگری دارد.

وی تاکید کرد:  برگزاری جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما درمنطقه سیاحتی چغاخور نقش مهمی در معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های این استان دارد.

برگزاری آیین تجلیل از خانواده شهدا از دیگر برنامه های مراسم افتتاح جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما در منطقه سیاحتی چغاخور بود.

کد خبر 4384471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha