۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۵

امام جمعه ایلام:

مردم با وجود مشکلات دلسوزانه پای نظام ایستاده اند

مردم با وجود مشکلات دلسوزانه پای نظام ایستاده اند

ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: عموم مردم ایران اسلامی با وجود مشکلات دلسوزانه پای نظام خود ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدنقی لطفی روز دوشنبه در دیدار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور اظهار کرد: هجمه ای که دشمنان در ماه های اخیر علیه کشورمان آغاز کرده اند بسیار شدید است ولی به فضل الهی ، همراهی مردم و درایت مسئولان این برهه را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: آنچه در این میان از اهمیت خاصی برخوردار است، تاکید بر توانایی های داخلی و کم کردن احتیاجات و نیازهای کشور به خارج است.

امام جمعه ایلام گفت: خوشبختانه امکانات و توانایی های ایران اسلامی در حوزه های مختلف چنان گسترده است که بون نیاز به بیگانگان می توانیم کشور را به بهترین شکل ممکن اداره کنیم ولی در این مسیر باید بیش از گذشته به توانایی های جوانان ایرانی باور و اعتقاد داشته باشیم.

آیت الله لطفی اضافه کرد: کشورمان در وضعیت کنونی در شرایط خاصی قرار دارد اما با پشتوانه مردم و ارتباط نزدیک دولتمردان با مردم ایران اسلامی به سلامت از این برهه زمانی به سلامت عبور خواهد کرد.

وی افزود: دولت با همکاری و همراهی مردم مشکلات را مدیریت می کند و هم بر مشکلات فائق می آید.

امام جمعه ایلام یادآور شد: اکنون کشور نیازمند مدیریت اصولی بحران شرایط اقتصادی و معیشت مردم است و مسئولان باید واقع گرایانه و با بیان حقایق ارتباط خود را با مردم بیشتر از گذشته کنند.

کد خبر 4386175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha