۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۰۲

در گفتگو با مهر عنوان شد:

عملیات بهسازی راه روستای «کُندر» انجام شد

عملیات بهسازی راه روستای «کُندر» انجام شد

کرج - مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از انجام عملیات راه روستایی روستای کُندر به طول هشت کیلومتر خبر داد.

علی‌اصغر کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان البرز به مناسبت هفته دولت، ۳۵ کیلومتر راه روستایی و اصلی قابل‌افتتاح دارد، افزود: درمجموع بالغ‌بر ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای انجام این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه هفت پروژه اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در این هفته افتتاح می‌شود، گفت: عملیات اجرایی این تعداد پروژه عمدتاً در سال ۹۷ کلید خورده و در ۶ ماهه نخست سال جاری نیز به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان البرز بابیان اینکه یکی از این پروژه‌ها راه اصلی و ۶ پروژه دیگر راه روستایی است، بیان کرد: در شهرستان کرج عملیات بهسازی راه روستایی کندر به طول ۸ کیلومتر انجام‌شده که به‌منظور اجرای آن‌یک میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی توضیح داد: در شهرستان نظرآباد نیز یک پروژه راه اصلی انجام‌شده که آزادراه کرج - قزوین را در محدوده کارخانه سیمان آبیک به محور اشتهارد - نجم‌آباد - نظرآباد متصل می‌کند، طول این راه دو کیلومتراست و بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان برای انجام این پروژه منظور شده است.

کاظمی در ادامه بابیان اینکه در شهرستان نظرآباد دو پروژه راه روستایی هم اجرایی شده است، افزود: یکی از پروژه‌ها بهسازی راه روستایی خودرو به احمدآباد است که طول آن ۱۰ کیلومتر و اعتبار لحاظ شده این پروژه ۲ میلیارد تومان است.

وی گفت: دیگر پروژه شهرستان نظرآباد احداث راه روستایی عبدل‌آباد به طول دو کیلومتر است که انجام آن‌یک میلیارد تومان هزینه داشته است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان البرز عنوان کرد: در شهرستان اشتهارد نیز دو پروژه اجرایی داشته‌ایم که یکی بهسازی راه «نکوجار» به طول پنج کیلومتر بااعتبار لحاظ شده یک و نیم میلیارد تومانی است.

وی تشریح کرد: یکی دیگر از پروژه شهرستان اشتهارد بهسازی راه روستایی «ایپک» است که شش کیلومتر طول دارد و بااعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی اجرایی شده است.

کاظمی در پایان اضافه کرد: در شهرستان طالقان نیز پروژه راه روستایی «آسکان» به طول دو کیلومتر انجام‌شده که برای اجرای آن ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

کد خبر 4386505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha