۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۵

استاندار مازندران:

میز خدمت در اکثر ادارات مازندران دایر نشد/ تقدیر از بندر امیرآباد

میز خدمت در اکثر ادارات مازندران دایر نشد/ تقدیر از بندر امیرآباد

ساری - استاندار مازندران از عدم استقرار و راه اندازی میز خدمت در اکثر دستگاه های اجرایی استان اظهار تاسف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی پیش ازظهر چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی با بیان اینکه اکثر دستگاه های اجرایی نسبت به راه اندازی میز خدمت اقدام نکرده اند اظهار داشت: این درحالی است که باید به سمت دولت الکترونیک حرکت کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه مازندران در جشنواره شهید رجایی و در بخش شاخص های عمومی مردود شده است تصریح کرد: باید کارآمدی دولت را به مردم نشان دهیم و از دستگاه های اجرایی که بیشترین شکایت مردمی را دارند، حمایت و تشویق نخواهیم کرد.

استاندار مازندران، ساده سازی و امور و تسهیل برای سرمایه گذاری و کاهش صدور مجوز برای کسب و کار را امری ضروری برشمرد و گفت: نیازمند تحول در دستگاه اداری هستیم ولی برخی دستگاه ها با فرم سنتی برای استعلامات اقدام می کنند درحالی شیوه سنتی پاسخگویی به ارباب رجوع باید برچیده شود.

اسلامی خدمتگزاری را مهمترین وظیفه مسئولان دستگاه های اجرایی دانست و گفت: باید قاب خاطرات مردم را به نام جمهوری اسلامی افزایش دهیم و خدمت بی منت به مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

در این جشنواره از برخی دستگاه های اجرایی مازندران مانند سیاوش رضوانی مدیر بندر امیرآباد که موفق به کسب رتبه های برتر در زمینه های مختلف نظیر ارزیابی عملکرد شدند، تقدیر  شد.  منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بر اساس مجموع امتیازهای کسب شده در شاخص های عمومی و اختصاصی رتبه برتر را کسب کرد.   

لازم به ذکر است از منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در جشنواره شهید رجایی سال گذشته نیز به عنوان مقام برتر دستگاه های اجرایی استان در شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد تقدیر شد.

کد خبر 4388661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha