۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷

سجاد جوکار خبر داد؛

افزایش ۲ هزار نفری اعزام حجاج نسبت به سال ۹۶

افزایش ۲ هزار نفری اعزام حجاج نسبت به سال ۹۶

مدیرکل منابع انسانی سازمان حج و زیارت گفت: نزدیک به ۸۶هزار نفر حاجی به سرزمین وحی اعزام کردیم و این تعداد نسبت به سال گذشته نزدیک به ۲هزار نفر بیشتر بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت و گو با موضوع نگاهی به ابعاد برگزاری حج امسال با توجه به بازگشت اولین سری حجاج ایرانی و با حضور سجاد جوکار مدیرکل منابع انسانی سازمان حج و زیارت به روی آنتن رفت.

سجاد جوکار با ابراز رضایت از برگزاری حج سال ۹۷ گفت: امسال حجاج حجی آرام و عزتمندانه انجام دادند و هیچ گونه مشکلی در سرزمین وحی برای دست اندرکاران حج ایجاد نشد و روند به خوبی انجام گرفت و زائرین ما هم از دست اندرکاران حج رضایت کاملی را داشتند.

وی با اشاره به اینکه دست اندرکاران حج برنامه خوبی را برای حجاج انجام دادند، عنوان کرد: با برنامه خوبی که دست اندرکاران حج دیده بودند، زائرین به نوبه خود مراحل را طی کردند. خصوصا برای زائرین ما در ایام تشریع روند آرام بود و به خوبی و مرحله به مرحله انجام می گرفت و سرانجام صحیح و سالم از منا به مکه انتقال پیدا کردند.

مدیرکل منابع انسانی سازمان حج و زیارت در گفت وگو با رادیو گفت و گو، در خصوص افزایش تعداد زائران برای حج ۹۸ اظهار داشت: فعلا روند همانند گذشته است و افزایش تعداد حجاج برای حج بعدی مرتبط با مذاکرات مسئولین ما با مقامات سعودی می شود.

وی در رابطه با تعداد زائران اعزام شده به حج گفت: نزدیک به ۸۶ هزار نفر حاجی به سرزمین وحی اعزام کردیم و این تعداد نسبت به سال گذشته نزدیک به ۲ هزار نفر بیشتر بود و نسبت به سال ۹۴ حدود ۲۲ هزار نفر بیشتر بود.

کد خبر 4389373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha