۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۴۲

استاندار مازندران:

« غدیر» شاخصه مهم ولایت محسوب می شود

« غدیر» شاخصه مهم ولایت محسوب می شود

ساری - استاندار مازندران با گرامیداشت عید غدیرخم و دهه ولایت، غدیر را یک شاخص مهم ولایی بودن برای سنجش و ارزیابی عملکرد مسئولان و مدیران برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه های ساری با گرامیداشت دهه ولایت و امامت و هفته دولت اظهار داشت: غدیر برای ما یک شاخص محسوب می شود تا خود را با دستورات الهی و ائمه هماهنگ کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ شانی غیر از خدمتگزاری به مردم قابل پذیرش نیست تصریح کرد: خدمتگزاری به عنوان یک شاخص عملکردی مدنظر باشد تا رضایت مردم را درپی داشته باشد.

استاندار مازندران، با عنوان اینکه امروز دولت در وسط میدان است و همگان باید به آن کمک کنند گفت: دولت توانمندی مدیریت اقتصادی کشور را دارد و باید به آن کمک کرد زیرا در یکسال رشد قابل توجهی در زمینه افزایش صادرات غیرنفتی و کاهش واردات داشته ایم.

اسلامی با بیان اینکه صادرات نسبت به واردات پیشی گرفته است گفت: به رغم همه کاستی های موجود، حجم فعالیت و کارهای عمرانی در سراسر استان بیش از دوره های گذشته است.

وی با اشاره به افزایش مصرف برق در استان در ایام پیک، تغییر ساعات کاری ادارات را سبب کاهش ۳۰۰ مگاواتی در مصرف برق دانست و گفت: همچنین بهره برداری از نیروگاه گازی کاسپین نوشهر به ظرفیت ۳۱۰ مگاوات، توزیع و مصرف برق را متوازن کرده است.

کد خبر 4389484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha