۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱

شهردار منطقه یک تهران:

پروژه های شمال تهران با هدف آمادگی برای اول مهرماه سرعت می گیرد

پروژه های شمال تهران با هدف آمادگی برای اول مهرماه سرعت می گیرد

شمیرانات- شهردار منطقه یک تهران گفت: پروژه های شهری شمال تهران با هدف آماده سازی بستر منطقه برای آغاز سال تحصیلی جدید با سرعت بیشتری به اجرا می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب اله تاجیک اسماعیلی در جلسه شورای معاونین که با حضور مدیریت شهری این منطقه برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پروژه ادامه بزرگراه شهید صیاد شیرازی، پل های غیر همسطح بزرگراه شهید چمران، احداث بلوار ۳۵ متری شهید افتخاری و... در مسیر اتمام با معارضین ملکی مواجه شدند که با انجام تعاملات لازم با مالکین و برنامه ریزی اصولی، معارضین موجود در حال تملک و آزادسازی قرار دارند تا پروژه شریانی ۳۵ متری ادامه بزرگراه صیاد به طول یک هزار و ۸۰۰  متر تا تقاطع بزرگراه ارتش  تا آغاز سال تحصیلی جدید بازگشایی شود و در اجرای پروژه ۳۵ متری شهید افتخاری نیز تسریع لازم صورت پذیرد.

وی سامان دهی معابر عبوری و ایمن سازی مسیر تردد شهروندان را از دیگر الزامات اجرایی در روزهای پایانی تابستان دانست و تصریح کرد: آسفالت مورد نیاز جهت لکه گیری ، ساماندهی معابر و روان سازی تردد وسایل نقلیه تامین شده است و اکیپ های عملیاتی در حال فعالیت در نواحی ده گانه منطقه یک هستند تا عبور و مرور خودروها با آغاز مهر ماه با ایمنی و تسهیل بیشتری انجام شود.

شهردار منطقه یک تهران ارتقاء ایمنی شهروندان و بهسازی ساختمان ها و مراکز تابعه شهرداری را از مهمترین اقدامات منطقه دانست و افزود: در این ایام پارکینگ های شهرداری و همچنین ساختمان های منطقه  مورد بازنگری و نظارت بیشتر قرار می گیرند تا علاوه بر رعایت صرفه جویی، ضوابط ایمنی چون آتش نشانی و نگهداشت مناسب در آنها اجرا شود.

تاجیک اسماعیلی رسیدگی به مطالبات شهروندان را از دیگر اقدامات اولویت دار مدیریت شهری منطقه دانست و گفت: سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ مطالبات شهروندان را ثبت می کند لذا پی گیری و درخواست های شهروندان در این سامانه باید به صورت ناحیه محوری و با دقت توسط نواحی رصد و به مطالبات شهروندان پاسخ داده شود  تا آنها در راستای تصمیم گیری های مدیریت شهری با ما همراه شوند و تدابیر لازم به منظور پایش فعالیت مناسب سامانه ۱۳۷ اتخاذ شود.

وی ضرورت آموزش و ارتقای دانش کاربردی برای کارکنان را مورد توجه قرار داد و گفت: بحث آموزش باید تلفیقی از مبانی علمی و تجربی باشد تا کارکنان بتوانند اصول تئوری را در جای مناسب خود بکار بگیرند و بازدهی سیستم را ارتقاء دهند.

این مقام مسئول ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم بر فضاسازی مناسب شهری و ارتقاء نشاط اجتماعی تاکید نمود و افزود : به مناسبت این عید بزرگ برنامه های شاد اجتماعی در بوستان های منطقه برنامه ریزی شد و در چند بوستان محوری منطقه به اجرا رسید. همچنین  برای نورافشانی در شب عید غدیر در میدان تجریش و نور پردازی ویژه در خیابان ولیعصر برنامه ریزی شد و شهروندان در این ایام محیطی شاد و جلوه های بصری مناسبی را در عید سعید غدیر تجربه کردند.

کد خبر 4389898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha