۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۰۶

راه اندازی «گذر فرهنگی» در محلات شرق پایتخت

راه اندازی «گذر فرهنگی» در محلات شرق پایتخت

نخستین گذر فرهنگی در محلات سیزده گانه شرق پایتخت راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید شریفی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه هشت، گفت: اولین گذر فرهنگی در بوستان نسترن در محله وحیدیه به عنوان یکی از محلات کم برخوردار منطقه راه اندازی شد.

وی افزود: دو گذر فرهنگی دیگر نیز در  بوستان های  شهید مصطفی خمینی (محله تهرانپارس ) و میدان نبوت  (محله هفت حوض)  برپا می شود.

معاون شهردار منطقه ۸ ادامه داد: انجام فعالیت های مفید و سازنده، غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و تغییر نگاه به مسائل شهری و فرهنگ شهرنشینی از جمله اهداف برگزاری گذر فرهنگی در محلات است.

وی با اشاره به فعالیت گذرهای فرهنگی اضافه کرد: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری، نمایش، برپایی غرفه های عرضه محصولات فرهنگی و آموزشی، انواع صنایع دستی و سوغات مراکز استان ها، نقاشی و خوشنویسی در گذرهای فرهنگی محلات منطقه ما اجرا می شود.

شریفی توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از دیگر اهداف برگزاری گذرهای فرهنگی عنوان کرد: ایجاد فضاهای فرهنگی تاثیر بسزایی در شکل گیری روابط خانوادگی و اجتماعی دارد از این رو گذرهای فرهنگی با این هدف در نقاط مهم و پرتردد منطقه راه اندازی شد.

وی گفت: امیدوارم با استقبال خوب شهروندان و اجرای برنامه های مطلوب فرهنگی، هنری و اجتماعی گام موثری را در جهت ارتقای سطح فرهنگ عمومی برداریم.

کد خبر 4392444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha