۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱

در آستانه رقابتهای جهانی؛

تغییر وزن حریف المپیکی حسن یزدانی/ تمرین ستاره ترکیه‌ای در آمریکا

تغییر وزن حریف المپیکی حسن یزدانی/ تمرین ستاره ترکیه‌ای در آمریکا

ستارگان کشتی جهان در آستانه رقابتهای جهانی مجارستان و دورخیز تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو به تکاپو افتاده و در حال تجهیز و آماده‌سازی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دورخیز «گدویف» روس برای حضور در وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک توکیو، ابراز امیدواری سرمربی تیم کشتی کره جنوبی برای برگزاری تمرینات مشترک با کره شمالی و تمرینات دو هفته ای طاها آکگول و اسنایدر در آمریکا از جمله اتفاقات مهم اخیر در دنیای کشتی است.

انور گدویف که در دیدار فینال وزن ۷۴ کیلوگرم المپیک ۲۰۱۶ برزیل مقابل حسن یزدانی در یک مبارزه به یاد ماندنی شکست خورد، امسال در رقابتهای جهانی غایب خواهد بود.البته او قصد دارد از مسابقات جام یاریگین روسیه به میادین باز گردد. گدویف اعلام کرده هنوز تصمیم نگرفته که می خواهد در وزن ۷۹ یا ۸۶ کیلوگرم به میدان برود، اما قصد دارد در المپیک توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم حضور داشته باشد.

گدویف که برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان به اردوی روس ها در منطقه البروس دعوت شده، معتقد است زوربیک سیداکوف و حاجی ماگمداف از نفرات شاخص روس و شانس کسب مدال طلا در رقابت های جهانی در اوزان ۷۴ و ۷۹ کیلوگرم هستند.

همچنین سرمربی تیم کشتی آزاد کره جنوبی در آستانه رقابتهای جهانی ابراز امیدواری کرده تمرینات مشترک کشتی گیران کره جنوبی و کره شمالی برای کمک به صلح همچون بازی های آسیایی جاکارتا در سئول یا پیونگ یانگ ادامه یابد. جانگ سانگ امیدوار است در آینده تیم کره متحد در مسابقات شرکت کند.

طاها آکگول آزادکار سنگین وزن ترکیه ای و قهرمان المپیک و جهان نیز به دعوت کایل اسنایدر آمریکایی قهرمان المپیک و جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم، اردوی دو هفته ای را در دانشگاه ایالتی اوهایو آمریکا برگزار کرد.

کد خبر 4392621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha