۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۱۰

خبرنگاران برای بهره‌مندی از بیمه تکمیلی تا ۱۴ شهریور فرصت دارند

خبرنگاران برای بهره‌مندی از بیمه تکمیلی تا ۱۴ شهریور فرصت دارند

اداره خبرنگاران معاونت مطبوعاتی اعلام کرد با توجه به بازشدن سامانه ثبت‌نام و انتخاب طرح بیمه تکمیلی از ۱۰ شهریور، خبرنگاران تا پایان روز ۱۴ شهریور برای تکمیل مراحل مربوطه فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرنگاران و اصحاب رسانه که در تیرماه برای استفاده از بیمه تکمیلی در سامانه جامع رسانه‌ها ثبت نام کرده بودند و بعد از بررسی، نام آنها تایید شده است، تا پایان روز ۱۴ شهریور فرصت دارند با مراجعه به سایت صندوق اعتباری هنر به نشانی http://honarcredit.ir نسبت به «عضویت، انتخاب طرح بیمه مورد نظر و پرداخت وجه» اقدام کنند.

در اطلاعیه مربوطه خطاب به خبرنگاران متقاضی این طرح آمده است: با توجه به برخی تغییرات نسبت به سال گذشته از جمله بهره‌مندی افراد تحت تکفل، توصیه می‌شود قبل از انتخاب طرح مدنظر و پرداخت وجه، آیین‌نامه اعلامی را با دقت مطالعه کنید.

طبق اعلام صندوق اعتباری هنر، درخواست‌های ثبت شده پس از این تاریخ مشمول بیمه تکمیلی نخواهد شد و خبرنگاران در صورت وجود مشکل و یا سوال می توانند با شماره ۸۴۰۹۵۱۴۵ تماس بگیرند.

یادآوری می‌شود، طبق تفاهم میان معاونت مطبوعاتی و صندوق اعتباری هنر، امسال ۳ هزار خبرنگار از خدمات بیمه پایه و ۳ هزار خبرنگار از خدمات بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر بهره مند می‌شوند.

کد خبر 4392972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha