۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۲۵

برای اولین بار در سازمان تبلیغات اسلامی؛

دوره تربیت مدرس آشنایی و انس کودکان با قرآن برگزار می‌شود

دوره تربیت مدرس آشنایی و انس کودکان با قرآن برگزار می‌شود

از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، دوره تربیت مدرس آشنایی و انس کودکان با قرآن در مقطع پیش‌دبستانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، برای اولین بار در سازمان تبلیغات اسلامی، دوره تربیت مدرس آشنایی و انس کودکان با قرآن در مقطع پیش‌ از دبستان در سازمان دارالقرآن الکریم  برگزار می‌شود.

این دوره تربیت مدرس در دو رشته روان‌شناسی و مهارت‌های تدریس و فنون کلاس‌داری برگزار می‌شود.

رشته روان‌شناسی این دوره طی روزهای ۱۲ تا ۱۶ شهریورماه جاری و زیر نظر مربیان و اساتیدی همچون همتی، فعال، بختیاری، ابوطالبی، رحماندوست، سرشار و ... در رابطه با مباحثی همچون روان‌شناسی یادگیری، روان‌شناسی رشد، اختلالات روان‌شناختی کودکان، پرسمان قرآنی کودک، تیپ‌های شخصیتی و ارتباط مؤثر با کودکان برپا می‌شود.

همچنین، رشته مهارت‌های تدریس و فنون کلاس‌داری این دوره نیز طی روزهای ۱۹ تا ۲۳ شهریورماه جاری و در رابطه با مباحثی چون شعر، بازی، نمایش خلاق، کاردستی، نقاشی، قصه و داستان‌سرایی زیر نظر اساتید مختلف همچون سرشار، رحماندوست، همتی، فعال و ... برپا خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این دوره که در حدود ۷۰ نفر از منتخبان استان‌های مختلف کشور هستند، طی فصول پاییز و زمستان در دوره‌های آموزش تکمیلی و آزمون پایانی شرکت می‌کنند و در پایان نیز در صورت قبولی در آزمون به عنوان مدرسان رسمی سازمان دارالقرآن در مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت تدریس می‌کنند.

کد خبر 4393836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha