۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۸:۲۲

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان:

جشنواره رقابت های ورزشی جانبازان در کشور برگزار می‌شود

جشنواره رقابت های ورزشی جانبازان در کشور برگزار می‌شود

شهرکرد- رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: جشنواره رقابت های ورزشی جانبازان و معلولان در کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدعلی صمیمی عصر سه شنبه در مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۲۷ درصد از درآمد حاصل از مالیات بر ارزش‌افزوده به رشد و توسعه ورزش‌های همگانی تخصیص داده شده که به ورزش‌های جانبازان و معلولین نیز این اعتبارات تعلق می گیرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳ رشته ورزشی حوزه جانبازان در بخش آقایان و هفت رشته فعال در بخش بانوان در این استان فعال است و این نشان دهنده ظرفیت و استعدادهای ورزشی بالا است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: ورزشکاران جانباز و معلول کشور در رشته‌های مختلف مانند تیر و کمان، دوو میدانی، تنیس، والیبال نشسته استعدادهای درخشانی دارند و دارای عنوان های برتر  هستند.

حضور ۲۰۹ ورزشکار جانباز و معلول کشور در رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا

صمیمی با اشاره به حضور ۲۰۹ ورزشکار جانباز و معلول کشور در رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا، گفت: همگی این ورزشکاران شانس مدال دارند.

وی یادآور شد: جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در قالب برنامه‌های منسجم و هماهنگی و با هدف ترویج فرهنگ ورزش در سطح کشور در ۱۸ رشته ورزشی در بخش بانوان و آقایان برگزار می شود که در این جشنواره شش هزار و ۵۰۰ نفر از ورزشکاران جانباز و معلول در بخش پیشکسوتان، رده سنی بزرگسالان و جوانان حضور خواهند داشت.

 رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان بیان کرد: ازتعداد کل ورزشکاران شرکت کننده در این جشنواره ۷۷ درصد را آقایان و ۲۳ درصد از آن را زنان در رشته‌های مختلف تشکیل می دهند.

 در این انتخابات حیدر قربان پور به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.

کد خبر 4394480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha