۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۹:۴۸

وزیر دادگستری:

برخورد با مخلان اقتصادی بااحتیاط صورت گیرد

برخورد با مخلان اقتصادی بااحتیاط صورت گیرد

آرادان - وزیر دادگستری با بیان اینکه برخورد با مخلان اقتصادی باید با احتیاط صورت گیرد، گفت: باید مراقب باشیم که به‌اشتباه و یا بی‌جهت آبروی کسی در این راستا به خطر نیفتد.

علی‌رضا آوایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه برداشت من از برخورد با مخلان اقتصادی در کشور این است که مجازات کردن حتماً مؤثر است و نقش خودش را ایفا می‌کند اما یقیناً کافی نیست، تأکید کرد: متخلفان باید بدانند که قانون‌شکنی و اخلال پرهزینه است.

وی افزود: درباره مقابله با مخلان اقتصادی نیز باید گفت هم تعزیرات و هم قوه قضائیه به‌خوبی ورود پیداکرده و اصل کار به‌خوبی پیش می‌رود.

عضو کابینه دوازدهم گفت: ضمن اینکه باید با جدیت به موضوع مخلان اقتصادی رسیدگی کنیم و هزینه تخلفات را بالا ببریم تا مردم احساس بی‌پناهی نکنند، لذا باید نهایت احتیاط را نیز به خرج دهیم که بی‌جهت کسی بی‌آبرو نشود اگر بتوانیم این مسائل را در کنار هم داشته باشیم قطعاً موفق خواهیم بود و اگر دچار هیجانات و تند روی شویم اینگونه نمی‌شود.

آوایی گفت: قوه قضائیه و همچنین تعزیرات حکومتی دلسوزانه مسائل را پیگیری می‌کنند و امیدواریم این پیگیری‌ها به زودی به نتیجه برسد.

کد خبر 4395414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha