۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۶

به دعوت انجمن خوشنویسان اقلیم کردستان عراق؛

نمایشگاهی از آثار استاد حسن انجمن در اربیل برپا می شود

نمایشگاهی از آثار استاد حسن انجمن در اربیل برپا می شود

سنندج- به دعوت انجمن خوشنویسان اقلیم کردستان عراق نمایشگاهی از آثار استاد حسن انجمن خوشنویس کردستان ایران در اربیل برپا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاهی از تازه ترین آثار استاد حسن انجمن در تاریخ ۱۸ الی ۲۰ شهریورماه سال جاری در گالری میدیا اربیل اقلیم کردستان عراق برپا می شود.

این نمایشگاه به دعوت انجمن خوشنویسان اقلیم کردستان دایر می شود و علاقمندان به هنر خوشنویسی به مدت دو روز صبح ها و عصرها می توانند از این آثار بازدید کنند.

حسن انجمن متولد سال ۱۳۵۰ در سنندج و دارای مدرک استادی از انجمن خوشنویسان ایران است وتاکنون نمایشگاه های انفرادی فراوانی در داخل و خارج از کشور برپا کرده و علاوه برآن در نمایشگاه های جمعی هم چون دومین دوسالانه خوشنویسی جهان اسلام در تهران، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، فستیوال خوشنویسی جهان اسلام در ترکیه شرکت داشته است.

این هنرمند کردستانی در جشنواره های مختلفی هم چون جشنواره خوشنویسی غرب کشوردر خط نستعلیق، جشنواره خوشنویسی کشور در خط ثلث رتبه اول را کسب کرده است ودریافت بیش از ۱۵۰ لوح افتخار، تقدیر و سپاس از مقامات استانی و کشوری را هم در کارنامه فعالیت های خود دارد.

کد خبر 4396243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha