۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲

معاون نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان:

نیروی انسانی کلیه دوره های تحصیلی تا ۲۰ شهریور سازماندهی می شوند

نیروی انسانی کلیه دوره های تحصیلی تا ۲۰ شهریور سازماندهی می شوند

سنندج - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: سازماندهی نیروی انسانی کلیه دوره های تحصیلی تا ۲۰ شهریور ماه ۹۷ در شهرستان ها و مناطق استان به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، طالب محمدی سازماندهی نیروی انسانی را پیش نیاز کلیه فعالیت های آموزشی و پرورشی در ظرف سال تحصیلی دانست و اظهار داشت: تمهید مقدمات لازم برای سازماندهی اندیشیده شده است.

وی تنظیم تراز نیروی انسانی شهرستان ها و مناطق، تدقیق نیاز و عدم نیاز به نیرو در دوره های مختلف، نقل و انتقالات نیروی انسانی داخل و خارج استان و نیز عقد تفاهم نامه توسعه سنواتی در قالب جلسات مکرر آموزشی، توجیهی را از اهم اقدامات کارگروه سازماندهی پروژه مهر استان بر شمرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد با تدابیر اندیشیده شده توسط مسئولین و دست اندرکاران پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق، سازماندهی نیروی انسانی کلیه نیرو ها در مهلت مقرر انجام گیرد تا شاهد آغاز مهری با نشاط بوده و روز اول مهر هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.

کد خبر 4396865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha