۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱

نوشته میلاد امینی موحد؛

کتاب «ده نکته‌ای که مدیر هیئت باید بداند» منتشر شد

کتاب «ده نکته‌ای که مدیر هیئت باید بداند» منتشر شد

کتاب «ده نکته‌ای که مدیر هیئت باید بداند» نوشته میلاد امینی موحد شامل نکاتی پیرامون مدیریت هیئت عزاداری همزمان با فرارسیدن ایام محرم الحرام منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «ده نکته‌ای که مدیر هیئت باید بداند» نوشته میلاد امینی موحد شامل نکاتی پیرامون مدیریت هیئت عزاداری همزمان با فرارسیدن ایام محرم الحرام منتشر شد.

این کتاب، حاوی تجربیاتی پیرامون فرهنگ خادمی، مبانی و اصول مدیریت هیئات مذهبی را شامل می‌شود که با لحن صمیمانه و بعضاً با چاشنی نقد نوشته شده و هر کدام می‌توانند به عنوان یک درس برای بهبود کیفیت هیئت داری مورد استفاده قرار بگیرند.

در قسمتی از کتاب می‌خوانیم:

«بر پایی جلسه عزای سیدالشهدا با هر کیفیتی نیاز به یک مدیر دارد. مدیری که از «الف» تا «تاء تمتِ» مراسم را برنامه‌ریزی می‌کند. مدیریتی از جنس خدمت عاشقانه و بی منت برای مهمانان عصاره خلقت که تک تک لحظه های این مدیریت [بخوانید:خدمت] ارزشی فوق العاده و غیر قابل مقایسه با هرچیزی دیگیری را دارد.

در هیئت، برنامه ریزی حرف اول را می زند و دقت در اجرای صحیح برنامه ها ملاک موفقیت مدیر هیئت است. برنامه هیئت را حتی می‌توان به یک اثر هنری نمایشی تشبیه کرد که بعد از ساعتِ شروع برنامه همه باید وظایفشان را دقیق و بدون وقفه انجام دهند.»

کتاب «ده نکته‌ای که مدیر هیئت باید بداند» ضمن تاکید بر شاخصه‌های هیئت تراز انقلاب اسلامی و همچنین شناسایی ظرفیت عظیم هیئات مذهبی، نکاتی را مطرح می‌کند که تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

علاقمندان می توانند نسخه الکترونیکی این کتاب را از اینجا دریافت کنند.

کد خبر 4396969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا محمدی IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
      1 0
      خیلی عالی بود ممنونم از مهر که برا یهیئت ها مطلب تولید می کنه