۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱

در نشست بررسی عملکرد کاروان؛

صالحی امیری: نگاه تخریبی و انتقادی به فدراسیون‎ها نداریم

صالحی امیری: نگاه تخریبی و انتقادی به فدراسیون‎ها نداریم

رئیس کمیته ملی المپیک در اولین جلسه ارزیابی عملکرد کاروان بازی‎های آسیایی با تاکید بر عملکرد صادقانه فدراسیون‎ها گفت: نگاه ما تخریبی و انتقادی  از فدراسیون‎ها نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید رضا صالحی امیری امروز در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی که به منظور بررسی عملکرد کاروان ایران در بازی های آسیایی اندونزی برگزار شد، با تاکید بر اینکه  پیام های مقام معظم  رهبری و ریاست جمهور و سایر مسیولان نظام برای موفقیت کاروان ایران در این بازی ها بسیار دلگرم کننده بود، گفت:  نتیجه مطلوبی که در اندونزی بدست آمد نتیجه همدلی و هم افزایی و هماهنگی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها بود.

وی تصریح کرد: برای موفقیت ایران در بازی های جاکارتا از همه توان و ظرفیت ورزش کشور بهره گرفتیم و خوشبختانه نتایج خوبی برای ورزش کشور حاصل شد. 

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه در روند نتایج بازیهای آسیایی و توزیع مدال ها ناداوری ها و اعمال نفوذ های سیاسی برخی کشورها را نباید از اذهان بدور داشت، خاطرنشان کرد: در انعکاس مطلوب و آگاهی مردم از تلاش ها و موفقیت های بچه های ایران، رسانه ها و خبرنگاران حاضر در محل بازیها و داخل کشور و خصوصا رسانه ملی نقش بی بدیل داشتند. 

صالحی امیری با تاکید بر اینکه ارزیابی دقیق عملکرد فدراسیون ها به طور مرتب در جلسات کارشناسی ستاد عالی بازیهای آسیایی و کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد، تصریح کرد: رویکرد ما اصلاح اشکالات فدراسیون ها برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیوست. قطعا نگاه ما تخریبی و انتقادی  از فدراسیون ها نیست چرا که صادقانه کار کردند. 

به گفته رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه ستاد عالی بازیهای آسیایی مقرر شد کتاب تجربه عملکرد بازیهای آسیایی جاکارتا  بزودی تدوین و در اختیار رسانه ها و محققان قرار  گیرد. 

کد خبر 4397163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha