۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۸:۲۴

در گفتگو با مهر؛

محسن هاشمی: شورای شهر تهران برنامه حمایتی برای سرخابی‎ها ندارد

محسن هاشمی: شورای شهر تهران برنامه حمایتی برای سرخابی‎ها ندارد

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر تهران، این شورا برنامه حمایتی ویژه‎ای برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ندارد و تاکنون در این مورد بررسی خاصی هم صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، بنا به درخواست شورای شهر تهران در سال ۹۰ - ۸۹  استادیوم امام رضا (ع)  و در سال ۹۲ - ۹۱  استادیوم شهید کاظمی ساخته شد تا به عنوان ورزشگاه اختصاصی استقلال و پرسپولیس در اختیار این دو باشگاه قرار بگیرد.

 بر اساس و طبق قرعه‌کشی که دو سال پیش با حضور هیات مدیره سرخابی ها در محل وزارت ورزش و دفتر معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای این وزارتخانه انجام شد،  ورزشگاه امام رضا (ع) در منطقه ۱۸ در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت و ورزشگاه شهید کاظمی در منطقه ۱۵ نیز به باشگاه پرسپولیس تعلق گرفت.

بعد از آن شورای شهر تهران و شهرداری تهران برنامه جدید دیگری برای کمک به دو سرخابی ارائه نکردند اما همچنان این سوال مطرح است که آیا «برنامه ویژه ای برای حمایت از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و کمک به آماده سازی بهتر آنها در دستور کار این دو نهاد است؟»

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی  شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به این پرسش گفت: واقعیت این است که من نشنیده ام برنامه ای در این زمینه داشته باشیم. 

وی ادامه داد: البته تعداد باشگاه ها زیاد است اما اطلاعی ندارم که به صورت ویژه برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برنامه ای وجود داشته باشد. 

«این احتمال وجود دارد که با توجه به اهمیت جایگاه پرسپولس و استقلال در ورزش و فوتبال کشور، برنامه حمایتی خاصی از طرف شورای شهر برای این دو باشگاه ارائه شود؟»، هاشمی در پاسخ به این پرسش گفت: روی این موضوع تا به حال فکر نکرده ایم. اگر هم برنامه ای باشد من از آن بی اطلاعم.

کد خبر 4397252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha