۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۷:۳۸

مدیرکل هواشناسی گیلان:

استقرار هوای گرم و مرطوب در گیلان/بارش باران دور از انتظار نیست

استقرار هوای گرم و مرطوب در گیلان/بارش باران دور از انتظار نیست

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار سامانه هوای گرم و مرطوب در این استان تا اواسط هفته جاری، گفت: در این مدت رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای گرم و مرطوب و غبارآلود در منطقه طی روزهای آینده است.

وی با اشاره به اینکه در ۷۲ ساعت آینده گاهی با شکل گیری ناپایداری در برخی از مناطق افزایش ابر و وقوع رگبار باران دور از انتظار نیست، افزود: این شرایط تا اواسط هفته جاری نیز ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: هوای امروز استان گیلان نیز براساس نقشه های هواشناسی در اکثر مناطق صاف تا نیمه ابری در برخی از نقاط غبارآلود و گاهی با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران همراه است.

وی یادآور شد: با تداوم این سامانه برای روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز در اکثر مناطق استان گیلان شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد و احتمال وقوع رگبار پراکنده باران خواهیم بود.

دادرس افزود: در این مدت ارتفاع موج دریا نیز بین ۲۰ سانتی متر تا یک متر بوده و از فردا به تدریج برای فعالیت های مرتبط با دریا و شنا نامناسب است.

کد خبر 4397600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha