۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۷:۴۸

امام جمعه همدان:

دشمن به دنبال رخنه در افکار عمومی و ایجاد ناامیدی در مردم است

دشمن به دنبال رخنه در افکار عمومی و ایجاد ناامیدی در مردم است

همدان - امام جمعه همدان گفت: دشمن به دنبال رخنه در افکار عمومی و ایجاد یأس و ناامیدی در مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر شنبه در سومین نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم بوده اند و در این راه از هیچ تلاش دریغ نکرده اند، گفت: ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب می گذرد و انقلاب همچنان پابرجا بوده و مسیر خود را طی می‌کند.

آیت الله محمدی با اشاره به وجود مشکلات متعدد در کشور امریکا و بیان اینکه مردم این کشور ابتدا باید مشکلات خود را حل کنند و سپس ادعای کدخدا بودن داشته باشند، گفت: آمریکا نسبت به ۴ دهه گذشته ضعیف تر شده و این در حالی است که ایران در طول این مدت در حال رشد و پیشرفت بوده است.

دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین و تشریح شود

امام جمعه همدان با تاکید براینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین و تشریح شود، گفت: در دوران جنگ تحمیلی؛ ایران توانایی ساخت سیم‌خاردار را نداشت اما اکنون توانایی ساخت موشک‌ دارد.

وی به شرایط حاکم بر کشور اشاره کرد و بابیان اینکه یأس و ناامیدی از بزرگترین گناهان است و باید با امیدواری و آگاهی دادن به مردم نسبت به دشمنان و دستاوردهای انقلاب از این محاصره عبور کنیم، گفت: دشمن با تحریم و جنگ رسانه‌ای به دنبال براندازی نظام است.

آیت الله محمدی بابیان اینکه متأسفانه برخی افراد توانایی مقایسه ندارند و براساس حرف‌ها و مطالب نادرست دشمن نسبت به کشور، نظام و انقلاب بدبین می‌شوند، گفت: دشمن به دنبال رخنه در افکار عمومی و ایجاد یأس و ناامیدی در مردم ست.

وی به وظایف مسئولان نسبت به مردم اشاره و عنوان کرد: مسئولان باید به مشکلات رسیدگی کنند و کمااینکه با اقدامات انجام شده مشکلات در حال حل است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با بیان اینکه وجه تمایزی بین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و سالگردهای قبلی وجود دارد که باید به آن پرداخت، گفت: دستمان برای دفاع از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی پر است.

نظام جمهوری اسلامی ایران الگویی در عرصه بین‌المللی است

نصرت الله لطفی بابیان اینکه کشور در شرایط خاصی قرار دارد، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران الگویی در عرصه بین‌المللی است و برای تبیین دستاوردهای آن باید کتاب‌های بسیاری نوشته شود.

وی وحدت و همبستگی را نیاز جامعه کنونی برشمرد و بابیان اینکه باید در برابر نظام سلطه اتحاد داشت، عنوان کرد: دشمن با ایجاد اتاق‌ فکر به دنبال تهدید باورهای مردم و شبهه‌افکنی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابیان اینکه شناخت توطئه دشمن و آمادگی برای مقابله با آن یک اصل است، گفت: دشمن اعتراف کرده که هر نظام جز نظام متکی بر مردم را می‌توان شکست داد.

لطفی بابیان اینکه استکبار به دنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور است، گفت: مردم باید از دستاوردهای انقلاب آگاه باشند.

کد خبر 4397606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمد IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
      0 0
      هیچ دشمنی توانائی ضربه زدن بیش از دوست فاسد و خائن رو نداره.