۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۳۷

امام جمعه مرند:

شرکت روحانیون در هیئات عزاداری در حذف خرافات تاثیرگذار است

شرکت روحانیون در هیئات عزاداری در حذف خرافات تاثیرگذار است

مرند – امام جمعه مرند شرکت طلاب و روحانیون در هیئات مذهبی و مراسم عزاداری را در جهت حذف خرافات از هیئات عزاداری، بسیار تاثیرگذار دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند، ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ که با حضور آیت الله سید احمد خاتمی نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری و روحانیون و مبلغان شهرستان مرند در مدرسه علمیه حضرت صاحب الزمان(عج) برگزار شد، تاکید کرد: روحانیت شیعه در وضعیت حساس امروز در موقعیت خاصی قرار گرفته اند.

امام جمعه مرند همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: مردم در ماه محرم اجتماعات عظیمی در حسینیه ها و مساجد و خیابان ها برپا می کنند که فرصت مغتنمی برای روحانیون و مبلغین است.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده با اشاره به ۴۰ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: روحانیون و مبلغین به شدت در مقابل دشمنان که برای ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی تلاش می کند، باید مستدل و مستند دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

وی افزود: طلاب و روحانیون در هیئات مذهبی و مراسم عزاداری شرکت کنند، حضور سخنرانان با مطالعه قبلی در جهت حذف خرافات از هیئات عزاداری، بسیار تاثیرگذار است.

امام جمعه مرند با تاکید بر اینکه امروز به شدت به وحدت نیاز داریم، عنوان کرد: امروز به شدت نیازمند وحدت در کشور هستیم که این مهم باید با محوریت مقام معظم رهبری تداوم پیدا کند.

عضو شورایعالی عالی حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی در ادامه ابراز داشت: به برکت نظام جهموری اسلامی و رهبری های امام راحل و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، طلاب و روحانیون شهرستان مرند با همدلی به وظیفه خطیر خود عمل می کنند.

حجت الاسالم والمسلمین نعمت زاده خاطرنشان کرد: جلسه علما و روحانیون شهرستان مرند به صورت ماهیانه با بررسی موضوعات روز برگزار می شود.

کد خبر 4398428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha