۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۳۲

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

نمایشگاه عرضه کالا در چهارمحال و بختیاری برپا می شود

نمایشگاه عرضه کالا در چهارمحال و بختیاری برپا می شود

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه عرضه کالا در چهارمحال و بختیاری برپا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، الله کرم نصیری ظهر یکشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیار با اشاره به اینکه نمایشگاه عرضه کالا در چهارمحال و بختیتاری برپا می شود، اظهار داشت: این نمایشگاه از  ۲۰ شهریور ماه سالجاری در شهرکرد برپا می شود.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه اقلام اساسی خانوار و لوزام تحریر و کالاهای مورد نیاز دانش آموزان عرضه می شود.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت برپا می شود.

نظارت ها در بازار چهارمحال و بختیاری افزایش یابد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باید نظارت ها در بازار افزایش یابد و متخلفان در سطح استان شناسایی شوند.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با گران فروشی در چهارمحال و بختیاری ضروری است، بیان کرد: نظارت ها و بازرسان در سطح استان باید افزایش یابند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خروج دام سبک از چهارمحال و بختیاری باید ممنوع شود، بیان کرد: نظارت ها باید بر عرضه گوشت قرمز در سطح استان بیشتر شود.

کد خبر 4398517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha