۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۵۲

فرماندار اصفهان:

دانش آموزان منطقه شرق اصفهان مشکل ایاب و ذهاب دارند

دانش آموزان منطقه شرق اصفهان مشکل ایاب و ذهاب دارند

اصفهان - فرماندار اصفهان گفت: دانش‌آموزان منطقه شرق اصفهان مشکل ایاب و ذهاب دارند و از اعضای شورا می خواهیم به کمک آموزش و پرورش بیاید و فکری برای سرویس مدارس دانش آموزان این منطقه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضوانی ظهر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان اظهار داشت: به منظور تامین امنیت دانش آموزان و سرویس ایاب و ذهاب آنها، پلیس راهور، نیروی انتظامی، اتوبوسرانی و تاکسیرانی مسائل و مشکلات را مطرح کنند تا بتوانیم هرچه سریع تر مشکلات را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه برای آغاز یک سال تحصیلی جدید بدون دغدغه نیاز به یک هماهنگی بین دستگاهی است، بیان داشت: اختصاص بخشی از اتوبوس های دپو شده برای سرویس ایاب و ذهاب این نوع دانش آموزان لازم و ضروری است که از شورای شهر اصفهان می خواهیم مساعدت های لازم را در این حوزه داشته باشند.

فرماندار اصفهان به آغاز ساخت برخی از مدارس در سال جاری و شروع روند ساخت و ساز بعضی از مدارس دیگر از سال آینده خبر داد و افزود: مدارسی که این ظرفیت را دارد اجازه دهند تا سرویس مدارس دانش‌آموزان را در محوطه مدارس سوار و پیاده کنند به این صورت هم مشکلات ترافیکی نخواهیم داشت و هم امنیت دانش‌آموزان بیشتر خواهد بود.

کد خبر 4399449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha