۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

۴۴۳۸ خانوار فرهنگی در مدارس خراسان جنوبی اسکان یافتند

۴۴۳۸ خانوار فرهنگی در مدارس خراسان جنوبی اسکان یافتند

بیرجند- دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: چهار هزار و ۴۳۸ خانوار فرهنگی از آغاز تعطیلات تابستانی تا ۱۷ شهریور ماه جاری در مدارس استان اسکان یافتند.

علی مهدی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح اسکان خانوارهای فرهنگی از آغاز تعطیلات تابستانی تا ۱۷ شهریور ماه جاری اجرایی شد، بیان کرد: ۲۱۶ کلاس درس برای اسکان دهی به مسافران تابستانی آماده شده بود.

وی با بیان اینکه فضای نمازخانه مدارس تحت پوشش برای خدمات‌رسانی در اختیار فرهنگیان قرار گرفت، اظهار کرد: این کلاس‌ها دارای فرش، تلویزیون، یخچال، جاروبرقی، اجاق‌گاز و کولر آبی بود.

مهدی نژاد از فعالیت ۹۳ نفر از عوامل اجرایی برای خدمت رسانی به مسافران خبر داد و افزود: همچنین ۲۵ آموزشگاه و ۹ پایگاه در این راستا آماده سازی شده بود.

دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: از آغاز تعطیلات تابستانی تا پایان طرح، چهار هزار و ۴۳۸ خانوار فرهنگی در مدارس و مراکز رفاهی استان اسکان یافتند.

وی ادامه داد: این خانوارها شامل ۱۵ هزار و ۹۷۸ نفر و در قالب ۳۷ هزار و ۳۴۵ نفر روز هستند.

مهدی نژاد با بیان اینکه بیشترین آمار مربوط به شهرستان طبس است، افزود: آمار اسکان خانوارهای فرهنگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲.۶ درصد رشد داشته است.

کد خبر 4400101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha