۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۴۵

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

توسعه استارت آپ ها ومشاغل نوین/جذب حداکثری تسهیلات اشتغال روستایی

توسعه استارت آپ ها ومشاغل نوین/جذب حداکثری تسهیلات اشتغال روستایی

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه استارت آپ ها و مشاغل نوین با هدفگذاری کارشناسی شده به توسعه استان و اشتغالزایی جوانان کمک می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی ظهر سه شنبه در نشست شورای اشتغال استان افزود: باید ظرفیت سازی مناسبی انجام شده تا استارت آپ ها و فضاهای دانش بنیان به بخش اشتغالزایی و با محوریت حمایت تسهیلاتی لینک شده و بتوان اشتغال پایدار و خروجی محور را عملیاتی کرد.

احمدی با بیان اینکه در حوزه خدمات، حمل و نقل و چنین مواردی می توان هدفگذاری در حوزه استارت آپ ها را انجام داد، عنوان کرد: این موضوع نیز باید پوشش همه جانبه داشته باشد و از انحصار پرهیز شود.

وی افزود: توزیع و فرصت دهی عادلانه به همه در این محورها ضروری است.

استاندار با اشاره به تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در حوزه جهاد کشاورزی با محوریت واحد های دام و طیور، ابراز داشت: ظرفیت بالقوه استان در حوزه تولید گوشت سفید غیر آبزی نیز بسیار بالاست و می توان افزایش ظرفیت تولید در این بخش را عملیاتی کرد.

احمدی بر ارائه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری بر اساس چارچوب ابلاغی به بانک ها تاکید کرد و بیان داشت: بانک ها باید چارچوب ارائه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری را رعایت کنند.

احمدی جذب حداکثری تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان را ضروری دانست و گفت: در حوزه امور عشایر میزان جذب تسهیلات صفر است و باید این مورد بهبود یافته و جذب در این بخش را نیز داشته باشیم.

استاندار گفت: هدف ما این است که این منابع به شکل هدفمند جذب و بکارگیری شود و ماموریت خود در حوزه اشتغال را به شکل مناسبی عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه استان در حوزه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری سهمیه قریب به ۴۰۰ میلیارد تومانی از ۱۲ ‌هزار میلیارد تومان را داراست، ابراز کرد: جذب کامل و مناسب این تسهیلات در استان مورد تاکید است.

کد خبر 4400297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha