۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۳۳

فرماندار پیشوا خبر داد؛

استقرار اکیپ های امدادی و امنیتی پیشوا در مراسم های عزاداری محرم

استقرار اکیپ های امدادی و امنیتی پیشوا در مراسم های عزاداری محرم

پیشوا- فرماندار پیشوا از استقرار اکیپ های امدادی و امنیتی پیشوا در مراسم های عزاداری محرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی ظهر چهارشنبه در نشست با فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان پیشوا با اشاره به لزوم اتخاذ تدابیر لازم به منظور برگزاری مطلوب برنامه های محرم و صفر گفت: همه ما نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ساحت خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، ارادت و تعلق خاطر داریم و باید با اقدامات فرهنگی از آنچه موجب وهن عزاداری است، جلوگیری شود.

وی گفت: از آنجا که عزاداری های پیشوا بسیار عظیم و باشکوه برگزار می شود کوچکترین وهن، اشکال و نقطه ضعفی به خوبی نمایان می شود و بر همین اساس باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا ظلم و خللی به عزاداری های حضرت اباعبدالله الحسین(ع) وارد نشود.

عباسی افزود: با هماهنگی هلال احمر و سازمان انتقال خون و استقرار اکیپ های امدادی و امنیتی پیشوا در ماه محرم، تلاش می کنیم تا عزاداری ها در شأن نظام اسلامی و آنگونه که شایسته خاندان عصمت و طهارت(ع) است برگزار گردد.

فرماندار پیشوا به لزوم برگزاری جلسات هم اندیشی با حضور متولیان امر به منظور برگزاری شایسته مراسم عزاداری حسینی(ع) در ایام محرم و صفر و همچنین جلسات توجیهی برای دایرکنندگان چایخانه ها و ایستگاه های صلواتی در این ایام تاکید کرد.

کد خبر 4401420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha