۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۸:۵۳

مدیر آبفای قرچک:

۲ رشته انشعاب غیر مجاز با هدر رفت بالای آب در قرچک شناسایی شد

۲ رشته انشعاب غیر مجاز با هدر رفت بالای آب در قرچک شناسایی شد

قرچک- مدیر آبفای قرچک گفت: ۲ رشته انشعاب غیر مجاز با هدر رفت بالای آب در قرچک شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جعفری نسب عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از کشف و قطع ۲ رشته انشعاب غیر مجاز بر روی خطوط انتقال آب در شهرستان قرچک خبر داد و اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته توسط مأموران آبفای شهرستان قرچک، تعدادی از انشعاب های غیر مجاز در این منطقه شناسایی و اقدامات لازم برای قطع این انشعاب ها انجام شده است.

جعفری نسب در تشریح این خبر در ادامه افزود: در پی گشت زنی شبانه‌روزی اکیپ تخلفات این امور، دو مورد انشعاب غیرمجاز بر روی خطوط انتقال آب مشاهده و بلافاصله نسبت به قطع و جمع‌آوری این انشعابات اقدام شد.

وی گفت: این ۲ رشته انشعاب غیرمجاز از قطر بالایی برخوردار بودند و حجم زیادی از آب شرب شهری را در بخش کارگاهی و صنعتی به‌صورت بی‌رویه و غیرمجاز هدر می‌دادند و شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب با عنایت و لزوم اجرای طرح مدیریت مصرف و جلوگیری از تلفات آب، به‌صورت مستمر و مطابق برنامه از سوی این امور پیگیری و از هیچ اقدامی در این راستا دریغ نمی‌شود.

مدیر آبفای قرچک بیان داشت: آبفا قرچک از افرادی که نسبت به خود اظهاری انشعابات غیرمجازشان اقدام کرده و همکاری لازم را داشته و برابر مقررات در صورت داشتن شرایط قانونی نسبت به مجاز کردن اقدام کنند همکاری و در غیر این صورت با مشاهده انشعابات غیرمجاز به مراجع قضایی معرفی و برابر قانون با خاطیان برخورد می‌شود.

کد خبر 4401810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha