۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۴۵

فرمانده انتظامی استان زنجان مطرح کرد:

نیروهای مردمی همیاران محرم برای تأمین امنیت هستند

نیروهای مردمی همیاران محرم برای تأمین امنیت هستند

زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان از نیروهای مردمی به‌عنوان همیاران محرم برای پوشش کامل و تأمین امنیت استان زنجان در این ایام یادکرد و گفت: باید مراسم عزاداری امام حسین باشکوه برگزار شود.

سردار علی آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر به تمهیدات پلیس در ماه محرم اشاره کرد و افزود: محرم ماه بصیرت، شکوفایی معنوی و ماه عشق الهی است و در این میان پلیس تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی را مدنظر قرار داده است. 

وی اظهار کرد: طبق سنوات گذشته پلیس با تمام نیرو نسبت به برقراری نظم و امنیت دسته‌های عزاداری اقدام و برنامه‌ریزی لازم را تدوین کرده و قرارگاه عاشورا در استان زنجان تشکیل داده است. 

فرمانده انتظامی استان زنجان بر استفاده از ظرفیت مردمی و پلیس افتخاری و همیاران پلیس در برقراری امنیت تاکید کرد و گفت: پلیس از این ظرفیت استفاده بهینه را خواهد کرد. 

 آزادی از نیروهای مردمی به‌عنوان همیاران محرم برای پوشش کامل تأمین امنیت استان زنجان در این ایام یادکرد و گفت: باید مراسم عزاداری امام حسین (ع) باشکوه برگزار شود.

آزادی تأکید کرد: به شهروندان محترم توصیه می‌شود با کارکنان ناجا در این ایام مثل همیشه همکاری صمیمانه داشته باشند و مسئولان هیئت‌های عزاداری و تکایا، از نصب هرگونه داربست در معابر عمومی که موجب مسدود شدن خیابان و یا کندی عبور و مرور می‌شود، خودداری کنند.

وی افزود: توصیه می‌شود درحرکت دسته‌های عزاداری و حین برگزاری مراسم عزاداری، به‌ویژه در ساعات پایانی شب در استفاده از بلندگوها، رعایت حال بیماران و افراد مسن بشود و مراکز ۱۱۰ پلیس در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده دریافت اطلاعات و خدمت‌رسانی به مردم خواهند بود.

کد خبر 4403404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha