۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۰۶

فرماندار پیشوا:

رویکرد اجتماعی ناجا در پیشوا خدمات این نهاد را تاثیرگذار کرده است

رویکرد اجتماعی ناجا در پیشوا خدمات این نهاد را تاثیرگذار کرده است

پیشوا- فرماندار پیشوا گفت: رویکرد اجتماعی ناجا در پیشوا خدمات این نهاد را تاثیرگذار کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی پیش از ظهر شنبه در جلسه اندیشه ورزی هفته ناجا که با حضور معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری، فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان پیشوا و سخنگوی شورای اسلامی شهر برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و عزت کشور و پایه اصلی امنیت جامعه محسوب می شود و بنا به وظایف گسترده ای که برای آن تعریف شده در همه عرصه ها ورود پیدا کرده و منشاء خدمات است.

وی با بیان اینکه آثار خدمات سبزپوشان نیروی انتظامی در نقاط مختلف شهرستان پیشوا آشکار و هویداست، افزود: مجموعه وزارت کشور و نیروی انتظامی هم به لحاظ ساختاری و هم به لحاظ جایگاهی با هم عجین هستند و از آنجا که فرماندار به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان و نیروی انتظامی عضو این شورا است، سطح تعاملات بالایی را با یکدیگر دارند.

فرماندار پیشوا گفت: مجموعه اداری شهرستان پیشوا از جمله شهرداری و شورای اسلامی شهر همواره در کنار نیروهای نظامی و انتظامی هستند و در برگزاری برنامه های هفته نیروی انتظامی نیز نهایت همکاری و مساعدت خود را به کار خواهند گرفت.

عباسی گفت: رویکرد اجتماعی نیروی انتظامی باعث شده تا خدمات این نهاد جلوه و تاثیرگذاری بیشتری را در جامعه داشته باشد و هر چقدر بیشتر مردم در این امور مشارکت داده شوند به طور حتم نتایج و آثار مطلوب تری را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 4403510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha