۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۷

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد:

راه اندازی تعاونی‌های صادراتی در استان زنجان

راه اندازی تعاونی‌های صادراتی در استان زنجان

زنجان-مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان از راه اندازی تعاونی‌های صادراتی در استان زنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر بازاریابی مشکل اصلی تعاونی‌های زنجان برای فروش محصولات است.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر به راه اندازی تعاونی‌های صادراتی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بازاریابی مشکل اصلی تعاونی‌های زنجان برای فروش محصولات است. 

وی اظهار کرد: هم اکنون شمار زیادی از دانش‌آموختگان مدیریت بازرگانی جویای کار در استان وجود دارد که مانتوانسته ایم بستر مناسبی برای بهره‌مندی از ظرفیت آنها ایجاد کنیم. 

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با ایجاد شرکت‌های تعاونی خدمات بازرگانی داخلی و خارجی می‌توان مشکل اصلی در زمینه بازاریابی و فروش محصولات شرکت های تعاونی در استان را حل کرد.

یوسفی تاکید کرد: در سال گذشته تعاونی‌های استان زنجان ۱۷ میلیون دلار کالا صادر کرند که جهش خوبی را نسبت به سال ۹۵ داشته است. 

وی گفت: عمده محصولات صادرشده تعاونی ها شامل شمش روی، کالاهای عمومی بازرگانی،سنگ‌های ساختمانی و صنایع‌دستی شامل چاروق، کیف چرم و ظروف مسی است. 

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: توجه و تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد جامعه می‌شود و در دولت تدبیر و امید فعال شدن تعاونی‌ها در دستور کار است و طی سال‌های اخیر فعالیت تعاونی‌ها در استان زنجان بهتر شده است.

کد خبر 4404104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha