۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۳۸

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان:

انتقال پسماندهای شهری تاکستان به جایگاه محمد آباد کلید خورد

انتقال پسماندهای شهری تاکستان به جایگاه محمد آباد کلید خورد

قزوین- رئیس اداره حفاطت محیط زیست شهرستان تاکستان گفت: انتقال پسماندهای خانگی شهر تاکستان به جایگاه متمرکز پسماندهای عادی استان در محمد آباد خره آغاز شد.

محمد جلیلوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روزانه حدود ۶۰ تن زباله در شهر تاکستان تولید می شود که بیشتر به صورت غیر اصولی در جایگاهی در جنوب غربی تاکستان دفن می شد.

رئیس اداره حفاطت محیط زیست شهرستان تاکستان افزود: در پی اجرای مصوبات استانی و شهرستانی و با پیگیریهای حفاظت محیط زیست و همت مسئولان محترم شهرداری تاکستان مخصوصا واحد خدمات شهری از این پس زباله های شهری و خانگی شهر تاکستان به جایگاه دفن اصولی پسماندهای عادی استان در محمد آباد خره انتقال خواهد یافت.

جلیلوند بیان کرد: طی مذاکرات صورت گرفته جایگاه فعلی دفن زباله های شهر تاکستان به عنوان جایگاه نخاله های ساختمانی در نظر گرفته خواهد شد.

وی در پایان گفت: طی جلسه ای که در مرکز شهرداری تاکستان تشکیل شد مقرر شد سایر شهرداران شهرستان و دهداران شهرستان تاکستان نیز نهایتاً تا دو هفته آینده جایگاه‌های زباله خود را ساماندهی و نسبت به انتقال پسماندهای حوزه های خود به محمد آباد اقدام کنند.

کد خبر 4404215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha