۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۹

عضو مجلس خبرگان رهبری:

اطاعت عملی از ولایت فقیه لازمه در اهتزاز نگه داشتن پرچم اسلام است

اطاعت عملی از ولایت فقیه لازمه در اهتزاز نگه داشتن پرچم اسلام است

مشهد-عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اطاعت عملی از ولایت فقیه لازمه در اهتزاز نگه داشتن پرچم اسلام در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیداحمد خاتمی در ویژه برنامه شب ششم محرم حرم مطهر رضوی اظهار کرد: تقویت و اطاعت عملی از ولایت فقیه لازمه در اهتزاز نگه ‏داشتن پرچم اسلام در کشور است و یکی از وظایف مهم مسئولان و مردم این است که پشتیبان ولایت فقیه باشند و رهنمودهای ایشان را سرلوحه عمل خود قرار دهند.

وی افزود:دشمنان از اسلام ناب محمدی می‏ ترسند و برای به اهتزاز درآمدن پرچم اسلام در ایران، مسئولان و مردم باید مسائلی را رعایت کنند، در درجه اول مسئولان این نظام باید شیرینی حکومت دینی را به مردم بچشانند تا مردم فرق حکومت دینی با نظام ستم‏شاهی را در رفتار و عمل درک کنند.

عضو مجلس خبرگارن رهبری ادامه داد:دشمن هرگز برای ما دلسوزی نمی کند بلکه دشمن امروز ما را به حمایت از تروریسم نیز متهم می‌‏کند، در حالی که خودش به سوریه تروریسم صادر می‏‌کند. آن ها پیوسته شعار رعایت حقوق بشر می‌‏دهند ولی علیه بشریت فعالیت می‌‏کنند.

وی تاکید کرد: اکنون به شکرانه الهی کشور ایران استقلالی دارد که خیلی از کشورها ندارند، اکنون در آمریکا حرف اول را سرمایه داران یهودی می‌‏زنند، لذا رئیس جمهور و مسئولان آن‌ها نیز استقلال ندارند.

خاتمی بیان کرد:مسئولان باید راه دینداری مردم را فراهم کنند، بیش از ۹۰ درصد از مردم ایران مسلمان هستند و دوست دارند بر اساس آموزه‏‌های اسلام زندگی کنند، ما از مسئولان نمی‌‏خواهیم که مردم را به زور به بهشت ببرند بلکه راه دینداری را هموار کرده و زمینه‌‏های گناه را از بین ببرند.

وی گفت: برخی متاسفانه به دنبال این هستند که نعمت‏‌های انقلاب را نادیده بگیرند، قبل از انقلاب یک بار هم مردم آزادانه رای نمی‏‌دادند و هر کسی را که شاه اعلام می‏‌کرد انتخاب می‌‏شد، اما پس از انقلاب تا کنون بیش از ۳۰ انتخابات آزادانه داشته‌‏ایم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بنده از همین جا به مسئولان می‏‌گویم که مردم طاقت تحمل مشکلات کشور را به صورت مساوی دارند، همانطور که امسال به خاطر کمبود بارندگی کشور با مشکلات توزیع برق مواجه بودیم، لذا مردم وقتی دیدند برای کل کشور همین قطعی وجود دارد، این سختی را تحمل کردند اما همین مردم نمی‌‏توانند احتکار و اختلاس را تحمل کنند.

وی افزود: اکنون در کشور مشکلاتی هم وجود دارد، شرایط اقتصادی سخت شده اما این به معنای ناکارآمدی نظام نیست، برای حل این مشکلات همه مسئولان باید به صورت شبانه‌‏روزی کار کنند و وحدت مردم و مسئولان در راستای حل مشکلات کشور ضروری است.

کد خبر 4404228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha