۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵

بررسی فرهنگ عاشورایی در «از سکوت تا بایکوت»

بررسی فرهنگ عاشورایی در «از سکوت تا بایکوت»

ویژه برنامه محرمی «از سکوت تا بایکوت» به پیام ها و فرهنگ عاشورایی می پردازد و در دهه اول محرم پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو گفت و گو، فریدون نخستین ماهر تهیه کننده «از سکوت تا بایکوت» درباره ویژگی های این برنامه گفت: این برنامه با حضور کارشناسان حوزه دین و رسانه نگاهی به شگردهای رسانه های غربی و شبکه های ماهواره‌ای در بازتاب نهضت عاشورا دارد.

وی همچنین با بیان اینکه این ویژه برنامه در دهه اول محرم ساعت ۱۳:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو گفت و گو پخش می شود، عنوان کرد: «از سکوت تا بایکوت» ۲۵ شهریور با موضوع قدمت و ابتناء بر واقعیت پیام‌های عاشورایی، در مقایسه با پشتوانه تاریخی نداشتن و غیرواقعی بودن پیام‌های فرهنگ غرب روی آنتن می رود.

این تهیه کننده رادیو گفت و گو بیان کرد: حجت الاسلام محمد حسین میرلوحی پژوهشگر حوزه معارف اسلامی، محمدمهدی مومنی‌ها دبیرکل بنیاد تکریم و ادیان مذاهب و ابوذر منتظر القائم کارشناس فضای مجازی مهمانان این برنامه هستند.                   

ماهر با اشاره به مباحث مطرح شده در این برنامه گفت: ما در این برنامه به موضوعاتی از جمله اینکه ابلاغ صحیح پیام عاشورا موجب وحدت مسلمانان علیه استکبار می شود و یا چگونه پیام این نهضت موجب جذب و بیداری فطرت انسان‌های آزاده می شود، می پردازیم. همچنین بیان تلاش رسانه‌های معاند در ایام محرم و صفر در پی خنثی سازی یا کمرنگ کردن تأثیرات رسانه‌های مرتبط با نهضت عاشورا از دیگر محورهای این برنامه است.                                                                           

کد خبر 4404350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha