۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۷:۱۹

رئیس سازمان صنعت استان قزوین:

کالاهای احتکار شده در فروشگاههای زنجیره ای عرضه می شود

کالاهای احتکار شده در فروشگاههای زنجیره ای عرضه می شود

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: کالاهای احتکار شده بویژه لوازم خانگی از طریق فروشگاههای زنجیره ای معتبر در اختیار مردم قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پرزحمت روز یکشنبه در حاشیه توزیع اولین محموله کالاهای احتکاری در قزوین در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس پیگیری دادستانی، این حکم بسرعت صادر شد چون کالای وارداتی بود باید سازمان صنعت ان را تحویل می گرفت و قیمت گذاری می شد که این کار صورت گرغت.

وی افزود: این پکیج ها باید خدمات پس از فروش هم داشته باشد که وارد کننده کالا مرکز خدمات پس از فروش نداشت لذا مرحله به مرحله کارها انجام شد و اتحادیه تعمیرکاران موظف شد موضوع را بررسی کند و تایید شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین بیان کرد:کسانیکه پروانه ساختمانی دارند می توانند پکیج های احتکاری را که وارد بازار می شود را خریداری کنند.

پرزحمت یادآورشد: کمیته امداد هم درخواست ۱۰۰ دستگاه پکیج احتکاری را داد که این نیاز بررسی شد و مورد موافقت قرار گرغت و امروز این کالا با قیمت ۱۶ میلیون ریال و ۱۸ میلیون ریال عرضه می شود.

وی اظهارداشت: برای اینکه کالاهای احتکمار شده در اختیار مصرف کننده واقعی برسد روش مدونی را پیش بینی کرده ایم و برای این کالا مردم قبلا ثبت نام کرده اند و ما نیز کالاها را از طریق فروشگاههای زنجیره ای توزیع می کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد:اگر کالاهای احتکار شده پروفیل باشد در فروشگاه های خاص و لوازم خانگی در فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.

وی اضافه کرد:درحال حاضر ۱۲ پرونده دیگر داریم که درحال رسیدگی و صدور حکم است که پس از تعیین تکلیف در اداره تعزیرات حکومتی وارد بازار خواهند شد.

کد خبر 4404863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha