۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۷:۱۹

رئیس شورای شهر شیراز:

شیراز و فارس با مدیران سالخورده راه توسعه نمی رود

شیراز و فارس با مدیران سالخورده راه توسعه نمی رود

شیراز _ رئیس شورای شهر شیراز گفت: شیراز و استان فارس با وجود مدیران سالخورده نمی تواند توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر،احمدرضا دستغیب عصر دوشنبه در جلسه علنی شورای شهر شیراز تاکید کرد: جامعه ای می تواند سعادتمند باشد که افراد ان جامعه ابتدا خود را اصلاح کنند.

وی ادامه داد: شهر شیراز با داشتن اماکن تاریخی ، فرهنگی و شخصیت های بزرگ ادبی، فرهنگی علمی، هنری بهترین موقعیت برای حضور در مجامع بین المللی را دارد .

رئیس شورای شهر شیراز ضمن تبریک عضویت شهر شیراز در هیأت مدیره اتحادیه بین المللی شهرهای تاریخی به مردم شیراز گفت: انتخاب شیراز برای عضویت در این هیأت مدیره، نشان داد این ظرفیت برای شیراز به خوبی وجود دارد که در مجامع بین المللی به خوبی بدرخشد .

دستغیب با اشاره به اقدام اخیر مجلس شورای اسلامی برای پایان دادن به فعالیت مدیران بازنشسته گفت: این اقدام درخور ستایش است و باید با قدرت لازم این طرح پیگیری و اجرا شود.

وی گفت: در دو دهه اخیر به واسطه برخی تفکرات نادرست، سکان کشتی مدیریت کشور در دستان مدیران بعضاً از کار افتاده و نوعی ناکارآمدی، بی رمقی و سختی بر بدنه مدیریت کشور حاکم شده است.

رئیس شورای شهر شیراز افزود: بازگرداندن عرصه مدیریت کشور به دوران باشکوه نیازمند توجه به استعداد های جوانان خلاق و ریسک پذیر است بقای و حیات نظام اسلامی در دست جوانانی است که از جوانان عاشورایی الگو پذیرفته و بارها در طول دفاع مقدس و بعد از آن ثابت کرده اند که جوانان فاتحان خیبر و احد هستند.

وی یادآور شد: در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بار دیگر به نقش جوانان در پیروزی انقلاب و جنگ 8 ساله اشاره می‌کنم و همین جا از شهردار محترم میخواهم در انتصابات به جوان سازی بدنه مدیریت شهرداری توجه خاص نشان دهد.

دستغیب با ابراز گلایه از وضعیت هرم سنی بالای مدیریت استان و کلان شهر شیراز گفت: شهر شیراز و استان فارس با وجود مدیران پیر و سالخورده نمیتواند راهی به توسعه پیدا کند.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: استاندار فارس باید پیش از اجرای قانون منع فعالیت بازنشستگان، زمینه رابرای بازگشت جوانان به عرصه مدیریت استان فراهم کنند.

وی تصریح کرد: با شناختی که از جوانان استان دارم مطمئنم خیل جوانان توانمند، خلاق و تحصیلکرده می توانند زمینه ساز برنامه ریزی توسعه و تاب دادن به حرکت استان باشند.

کد خبر 4405912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha