۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان:

فعالیت یک هزار نفر از نیروهای پلیس در برقراری نظم دسته حسینیه

فعالیت یک هزار نفر از نیروهای پلیس در برقراری نظم دسته حسینیه

زنجان-جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در ماه محرم و برای دسته روی حسینیه اعظم زنجان بیش از یک هزار نفر از نیروهای پلیس در برقراری نظم و امنیت فعالیت می‌کنند.

سرهنگ جعفر کردلو در گفتگو با خبرنگار مهر به تمهیدات اتخاذ شده برای برقراری نظم و انضباط دسته‌های عزاداری حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و افزود: طبق سال‌های گذشته در ماه محرم، پوشش امنیتی، ترافیکی و انتظامی در دستور کار پلیس زنجان است.

وی بابیان اینکه برای پوشش دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان پلیس در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی است، اظهار کرد: در ماه محرم  و برای دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان بیش از یک هزار نفر از نیروهای پلیس در برقراری نظم و امنیت فعالیت می‌کنند.

جانشین  فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت در مراسم سوگواری سید و سالار شهیدان و حفظ آرامش در دسته‌های عزاداری، ناجا رده‌های مختلف خود را سامان‌دهی کرده و همه اقدامات امنیتی و انتظامی را در دستور کار خود قرار داده است.

کردلو تأکید کرد: این نیرو با همه توان و نیرو، برقراری نظم و امنیت دسته‌های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم زنجان را بر عهده دارد و در این راستا از همه امکانات و تجهیزات استفاده خواهد کرد.

وی افزود: همچنین در ایامی که دسته‌های عزاداری فعالیت می‌کنند، دوربین‌های ترافیکی و انتظامی ناجا در سطح شهر زنجان به‌صورت آنلاین این برنامه‌ها را رصد می‌کنند. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: از نیروهای مردمی به‌عنوان همیاران محرم برای پوشش کامل تأمین امنیت استان زنجان استفاده‌شده است. 

کردلو گفت: زنجان شهر شور و شعور حسینی در کشور است و باید این عنوان با برگزاری برنامه‌های درخورشان نام زنجان در این ایام، برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.

وی ابراز کرد: پوشش محلات را در ماه محرم و به‌خصوص در دسته عزاداری داریم تا مردم با آرامش در برنامه عزاداری شرکت کنند.

کد خبر 4406140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha