۳ مهر ۱۳۹۷، ۲۰:۲۵

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری اولین همایش استانی با زینب (س) تا انقلاب اسلامی

برگزاری اولین همایش استانی با زینب (س) تا انقلاب اسلامی

یاسوج- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین همایش استانی "با زینب (س) تا انقلاب اسلامی" در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آذر صفایی نیا عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این همایش صبح چهارشنبه با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، فرمانداری شهرستان بویراحمد، امور بانوان و خانواده استانداری و بسیج جامعه زنان در سالن شهید جرجانی شهر یاسوج برگزار می شود.

صفایی نیا محورهای این همایش را تبیین و سیره عملی حضرت زینب(س) در اسلام و با هدف تبیین رسالت حضرت زینب (س) در ماندگاری واقعه عاشورا دانست و بیان کرد: همچنین بزرگداشت هفته دفاع مقدس از دیگر محورهای برگزاری این همایش است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: در این همایش طی آیینی از خانواده شهید ستار اورنگ به عنوان اولین شهید مدافع حرم استان و تعدادی از بانوان پیشکسوت پشتیبانی در دوران دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

وی با تاکید بر تبیین سیره حضرت زینب(س) برای نسل جوان و به ویژه دختران، اظهار کرد: ضرورت دارد که زنان در جامعه اسلامی سیره حضرت زینب(س) را الگو قرار داده و در مقابل ظلم و بی عدالتی نیز مقاومت کنند.

صفایی نیا همچنین به برخی از ویژگی های یک زن مسلمان اشاره کرد و بیان داشت: یک زن مسلمان باید با حجاب و تربیت اسلامی خود، فرزندانی سالم، بصیر، آگاه، صالح و آزاده برای رشد و پویایی فردی و تعالی جامعه پرورش دهد.

کد خبر 4412687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha