۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۲۸

فرمانده سپاه قدس گیلان:

توان بازدارندگی ایران سبب هراس دشمن/اطاعت از رهبری رمز پیروزی است

توان بازدارندگی ایران سبب هراس دشمن/اطاعت از رهبری رمز پیروزی است

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران سبب هراس دشمن شده، گفت: اطاعت از رهبری رمز پیروزی در برابر توطئه دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور در سخنرانی پیش از نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی(ره) رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی اهواز، اظهارکرد: سپاه و نیروهای مسلح انتقام خون شهدا را از عوامل این حمله تروریستی خواهند گرفت.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام ماه محرم و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در طول ۴۰ سال گذشته دشمن از همه ابزارها برای ضربه زدن به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان به هشت سال دفاع مقدس و حمایت تسلیحاتی کشورهای اروپایی از صدام و رژیم بعث عراق اشاره کرد و گفت: متاسفانه این کشورها هنوز واقعیت ها و نقش خود در جنگ و دفاع مقدس را برای مردم کشورهایشان به درستی تبیین نکرده اند.  

وی در ادامه با اشاره ایستادگی رزمندگان با دستان خالی و کمبود ابزارهای نظامی در برابر دشمن در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: کشورهای که امروز مدعی حقوق بشر در جهان هستند در دوران دفاع مقدس به وسیله صدام علیه مردم ایران از سلاح های شیمیایی استفاده کردند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه امروز قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران سبب هراس دشمنان است، تصریح کرد: دشمنان اگر از قدرت نظامی و دفاعی ایران نمی ترسیدند در طول سال های گذشته بارها به این کشور حمله کرده بودند.

وی با اشاره به توان و قدرت بازدارندگی ایران، یادآورشد: ارتش آمریکا یک ارتش دریایی بوده و به دلیل ناتوانی در برابر نیروهای ایرانی امروز بیش از گذشته به حوزه سایبری و جنگ روانی توجه می کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با تأکید برلزوم توجه بیشتر به حوزه سایبری و جنگ روانی با توجه به تمرکز دشمن بر این حوزه، افزود: اگر نتوانیم در این زمینه به توانمندی مورد نظر دست یابیم امکان فریب از سوی دشمن وجود دارد.

سردار عبدالله پور همچنین به سخنان پوچ رئیس جمهور آمریکا نیز اشاره و آن از عدم شناخت این فرد از انقلاب و دفاع مقدس دانست و گفت: این سخنان نشان می دهند که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر درست حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد فاصله و تفرقه میان ملت، نظام و رهبری است و برای رسیدن به آن از همه ابزارها بهره‌گیری می کند، گفت: مردم و مسئولان باید برای مقابله با توطئه های دشمنان بصیرت و هوشیاری لازم را داشته باشند.

سردار عبدالله پور ایجاد شایعات بی اساس همانند اقدامی که با کامیونداران در چند روز گذشته انجام شده را یکی از حربه های دشمن برای ایجاد جنگ روانی عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان به دنبال حل مشکلات و مطالبات به حق کامیونداران هستند این درحالی است که دشمن می خواهد از مطالبات به حق آنها سوء استفاده کرده و آنها را در مقابل نظام قرار دهند.

وی بر لزوم وجود بصیرت و هوشیاری از سوی مردم و مسئولان تأکید و تصریح کرد: اطاعت از رهبری و ولایت فقیه و حرکت در مسیر شهدا سبب می شود که در برابر توطئه دشمنان پیروزی باشیم.

کد خبر 4414809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha