۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

عملیات اجرایی احداث پلاتو تئاتر مریوان آغاز شد

عملیات اجرایی احداث پلاتو تئاتر مریوان آغاز شد

سنندج - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به کلنگ زنی ساختمان پلاتو مریوان گفت: عملیات اجرایی احداث این پروژه آغاز و تلاش می شود ظرف کمتر از یک سال به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، جلال قلعه شاخانی در بازدید از پروژه احداث ساختمان پلاتو مریوان اظهارداشت: عملیات اجرایی ساختمان پلاتو مریوان به پیمانکار واگذار شده است و در حال حاضر عملیات پی کنی آن در دست احداث است.

وی با اشاره به زیربنایی اجرایی پروژه افزود: ساختمان پلاتو مریوان در دو طبقه به مساحت ٢٦٥ مترمربع با هدف توسعه فضاهای فرهنگی و ایجاد مکانی دائمی برای دبیرخانه تئاتر خیابانی مریوان احداث می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به پیش بینی ٧٠٠ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل و ساخت این پروژه ادامه داد: ١٤٥ میلیون تومان از این میزان اعتبار از اسناد خزانه سال ٩٦ و مابقی آن نیز از سوی فرمانداری شهرستان مریوان تقبل شده است.

قلعه شاخانی یادآور شد: به شرط تخصیص اعتبارات این پروژه همزمان با چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان ساختمان پلاتو این شهرستان به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه جلسات کمیته عمران این اداره کل به صورت هفتگی و با جدیت پیگیری و برگزار می شود، بیان کرد: تلاش می شود تا پایان امسال تعدادی از پروژه در دست احداث این اداره کل به بهره برداری برسد و تا حدودی شاهد توسعه فضاهای فرهنگی استان باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان همچنین به سایر پروژه های عمرانی این اداره کل، گریزی زد و گفت: کمبود اعتبار، مشکل اصلی اجرای پروژه های عمرانی حوزه فرهنگی است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد آغاز فعالیت اجرایی سایر پلاتوهای استان نیز باشیم.

کد خبر 4415345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha