۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۰۳

استاندار همدان:

تلاش‌ها برای حل مشکل کامیون‌داران متمرکز شده است

تلاش‌ها برای حل مشکل کامیون‌داران متمرکز شده است

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه تلاش‌ها بر حل مشکل کامیون‌داران متمرکز شده است، گفت: مطالبات کامیون‌داران در حال پرداخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت بعدازظهر شنبه درجلسه کمیسیون تنظیم بازار استان همدان بابیان اینکه بازارایان همدان از متدینین هستند، گفت: مشکل تامین کالای اساسی در همدان وجود ندارد اما باید نظارت ها در بازار بیشتر باشد.

وی همچنین بابیان اینکه همدان در حوزه حمل و نقل عملکرد خوبی دارد، گفت: تمام تلاش ما حل مشکل کامیونداران است و مطالبات آنها درحال پرداخت است.

نیکبخت بابیان اینکه اکنون مدیران باید بیش از هر زمانی کار کنند و باید به مردم گفت که ضرورتی به خرید انبوه و انبار کردن ارزاق نیست، گفت: همه در این شرایط باید با وحدت و همدلی به کشور و مردم خدمت کنیم.

وی بابیان اینکه بزودی لاستیک وارداتی توزیع می شود، گفت: سیستم حمل و نقل در دنیا از مهمترین سیستم های هر کشور است و اداره کل صنعت، معدن و تجارت باید بیشتر و جدی‌تر بر بازار نظارت کند.

استاندار همدان همچنین بابیان اینکه باید در حوزه مهد کودک ها و مدارس غیرانتفاعی نظارت ویژه ای صورت گیرد، گفت: جلسات کمیسیون تنظیم بازار استان همدان به صورت ثابت و با حضور فعال همه مدیران به صورت هفتگی برگزار می شود.

نیکبخت همچنین با تاکید براینکه هرکس در حوزه سکه قصد سرمایه گذاری داشته باشد متضرر خواهدشد، گفت: بیشتر مسائل مطرح شده جو روانی است و بازار به زودی به آرامش می رسد.

کد خبر 4415630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha