۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۹

فعال بخش حمل و نقل جاده ای استان همدان:

دشمن به دنبال سوءاستفاده از مطالبات قانونی کامیون‌داران است

دشمن به دنبال سوءاستفاده از مطالبات قانونی کامیون‌داران است

همدان- یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: دشمن به دنبال توطئه‌چینی و سوءاستفاده از مطالبات قانونی کامیون‌داران است.

رجبعلی زمانی یکی از کامیون داران همدانی در گفتگو با خبرنگارمهر بابیان اینکه کامیون داران همواره به نظام و انقلاب اسلامی وفادار بوده و هستند، گفت: منافقان و دشمنان به دنبال توطئه چینی و سوءاستفاده از مطالبات قانونی کامیون داران است و می‌خواهند از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند اما کور خوانده‌اند و باید بدانند که کامیون داران بسیار هوشیار هستند و ذره‌ای از وفاداری آن‌ها به نظام و انقلاب کم نشده است.

وی بابیان اینکه متاسفانه مسئولان در حل مشکلات کامیون داران کوتاهی می‌کنند درحالی که باید پاسخگوی مشکلات ما باشند، گفت: چرخ زندگی ما از این راه می‌گذارد و نباید چوب لای چرخ زندگی ما بگذارند.

این کامیون دار همدانی بابیان اینکه درآمد پایین و افزایش هزینه هیچ توجیه اقتصادی برای ادامه کار توسط رانندگان باقی نمی‌گذارد، بیان کرد: دخل‌وخرج ما اصلاً با هم نمی‌خواند چراکه قیمت لاستیک چندین برابر شده از آن‌طرف قیمت لوازم یدکی و تعویض روغن و هزاران خرجی که یک وسیله نقلیه سنگین دارد کمرشکن است و از طرفی دیگر درآمدها و میزان کرایه‌ها فرقی نکرده است.

زمانی یادآور شد: رانندگان وسایط نقلیه سنگین در دو جبهه یکی تأمین معیشت روزمره زندگی خود و خانواده و دیگری نگهداری از کامیون لوازم روزانه ماشین‌های سنگین می‌جنگند.

وی بابیان اینکه اصلاً اعتصاب برای حل مشکل معنایی ندارد، گفت:  مسئولان باید هرچه سریع‌تر مشکلات ما را حل کنند.

کد خبر 4415857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha