۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲

در چهارمحال و بختیاری؛

پرداخت خسارت های خشکسالی به کشاورزان مورد توجه قرار گیرد

پرداخت خسارت های خشکسالی به کشاورزان مورد توجه قرار گیرد

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پرداخت خسارت های خشکسالی به کشاورزان در استان چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی شامگاه شنبه در شورای مدیریت بحران با اشاره به اینکه پرداخت خسارت های خشکسالی به کشاورزان مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: فرمانداران باید با دقت لازم، تمهیدات ویژه را برای پرداخت خسارت های خشکسالی به کشاورزان فراهم کنند.

وی بیان کرد:  باید با بررسی ویژه جلوی سوء استفاده های احتمالی گرفته شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: کاهش بارش ها و خشکسالی صدمات جبران ناپذیری به بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری وارد کرده است.

بهره گیری مناسب از آب کشاورزی برای آبیاری اراضی و باغات چهارمحال و بختیاری ضروری است.

وی بیان کرد: بهره گیری مناسب از آب کشاورزی برای آبیاری اراضی و باغات در این استان ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بیمه عشایر و روسائیان باید در مناطق عشایری معرفی شود و تلاش شود که این بیمه مورد توجه این قشر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه استفاده بهینه از آب در چهارمحال و بختیاری صورت گیرد، ادامه داد: بهره گیری مناسب از آب موجب کاهش خسارت های خشکسالی در این استان می شود.

 اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای بازسازی تاسیسات زیربنایی

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای بازسازی تاسیسات زیر بنایی در استان چهارمحال و بختیاری اختصاص می یابد که نقش مهمی در ارتقای زیر ساخت های استان دارد.

وی بیان کرد: فرمانداران شهرستان های نه گانه چهارمحال و بختیاری تمهیدات لازم را برای تامین آرد، سوخت، آب و ... مناطق محروم استان و عشایری فراهم کنند تا مشکلی در شش ماه دوم سال در این زمینه ایجاد نشود.

کد خبر 4416338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha