۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۱

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ملتی که اراده وایمان داشته باشد از گردنه های سخت عبور خواهد کرد

ملتی که اراده وایمان داشته باشد از گردنه های سخت عبور خواهد کرد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملتی که اراده و ایمان داشته باشد از گردنه های سخت عبور خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری استان، افزود: ملت ما در دوران هشت ساله دفاع مقدس در برابر تمام دنیا ایستاده و در برهه های مختلف، با عبور از گردنه های سخت در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده است.

احمدی با بیان اینکه امروزه دشمن یک برنامه ریزی و استراتژی جدید را دنبال می کند، اظهار کرد: تغییر از درون و فشار از بیرون رویکردهای دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی است که فشار از بیرون در چهار دهه گذشته در بخش های مختلف اجرایی می شود.

وی افزود: همچنین امروزه دشمنان تغییر از درون را در دستور کار قرار داده اند.

استاندار گفت: باید افتخار کنیم که دشمن بعد از چهار دهه فشار بیرونی به این نتیجه رسیده که کشور ما آنها را با تمام قدرت و فشار بیرونی به زانو درآورده و ما بیدی نیستیم که به باد نظام سلطه بلرزیم.

احمدی با تاکید بر حرکت جهادی و همگانی برای رفع مشکلات مختلف در کشور، اظهار کرد: ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و باید همت کرده و مدیران ما نیز باید میدانی و جهادی باشند.

وی بازار و تامین نیاز مردم را خاکریز اول این حرکت جهادی دانست و ابراز داشت: دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است و باید با تلاش جهادی و رفع مشکلات برای بهبود شرایط گام های محکمی برداریم.

احمدی با اشاره به جایگاه ۱۹ اقتصادی کشور در دنیا و ظرفیت های مختلف توسعه ای، اظهار کرد: دولت بسته های مناسبی برای کنترل قیمت ارز دارد و اقدامات مناسبی برای کنترل بازار نیز هدفگذاری شده است.

احمدی گفت: تلاش دولت تنها در عرصه داخلی نیست و در عرصه بین الملل نیز حضور قدرتمندی داریم و ‌توانایی، اقتدار و امپراطوری ما در پشت تریبون سازمان ملل دیده شد.

استاندار خاطرنشان کرد: ما پیروز میدانیم و یقین داشته باشید ملتی که به خدا اتکا داشته باشد، در عرصه بین المللی شکست نخواهد خورد.

کد خبر 4416567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha