۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳

فرمانده سپاه استان سمنان:

۲۲ محله اسلامی در استان سمنان ایجادشده است

۲۲ محله اسلامی در استان سمنان ایجادشده است

سمنان - فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، بابیان اینکه ۲۲محله اسلامی در سطح استان ایجادشده است، گفت: هدف‌گذاری این نهاد رسیدن به ۹۹ محله اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن‌زاده پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی، ضمن بیان اینکه طرح محله اسلامی باهدف مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان در سطح استان انجام می‌شود، تأکید کرد: تاکنون ۲۲ محله اسلامی در استان تشکیل‌شده‌اند که در آینده نزدیک امیدواریم این میزان به ۹۹ محله برسد.

وی افزود: برای ایجاد محله‌های اسلامی در سطح استان سمنان ۱۳کمیته با مسئولیت‌های متفاوت تبلیغی، اجرایی، آموزشی و ترویجی و ... ایجادشده و اقدامات خوبی نیز در همین مدت کم صورت گرفته است.

فرمانده سپاه استان سمنان مشارکت مردمی را شاه بیت طرح محله اسلامی دانست و تاکید کرد: در این طرح مردم خودشان با مشارکت در طرح، الگوی محله اسلامی را در منطقه سکونتشان اجرا می‌کنند از سوی دیگر در این طرح، مردم خودشان در قالب محله‌های اسلامی توانمند شده و مطالبات خود را پیگیری می‌کنند.

حسن‌زاده مدیریت انقلابی و جهادی را دو ویژگی محله اسلامی دانست و گفت: ایجاد تمدن اسلامی باید از نهادهای کوچک‌تری مانند محله آغاز شود لذا در این طرح سعی شده تا به ارتقای معنوی و فرهنگی محلات در سطح استان سمنان پرداخته شود.

کد خبر 4417528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha