۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۴

درحاشیه تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان؛

مصدومیت دوچرخه سوار تیم ملی کشورمان در مرحله دوم تور آذربایجان

مصدومیت دوچرخه سوار تیم ملی کشورمان در مرحله دوم تور آذربایجان

تبریز- رکابزن تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در مرحله دوم سی و سومین دوره تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان دچار مصدومیت شد تا ادامه مسیر را با این شرایط سخت طی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رحمانی رکابزن تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان ظهر امروز دوشنبه پس از مصدومیت و توقف چند دقیقه ای در بین مسیر ارومیه به منطقه آزاد ارس، ادامه مسیر را به سختی طی می کند.

رحمانی که در کیلومترهای ابتدایی این مرحله به تنهایی پیشتاز بود، در کیلومتر ۱۶۹ با احساس درد شدید از ناحیه ران پای راست از دسته عقب ماند اما در ادامه توانست پس از مداوای اولیه توسط کمیته پزشکی تور، مسیر را ادامه دهد.

دومین مرحله از سی‌وسومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان از مقابل ساختمان شهرداری ارومیه استارت خورد و ورزشکاران، مسافت ۲۱۰ کیلومتری بین دو شهر ارومیه تا جلفا را به رقابت خواهند پرداخت.

در مرحله دوم تور ایران- آذربایجان ۷۱ دوچرخه‌سوار حضور دارند.

سی و سومین دوره توربین المللی ایران- آذربایجان در شش مرحله به مسافت ۹۹۹ کیلومتر در مسیر استان های آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار می شود.

تیم هایی از کشورهای قزاقستان، آلمان، لیتوانی، بلژیک، هلند، جمهوری آذربایجان، روسیه، چک و جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها حضور دارند.

کد خبر 4417677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha