۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۹

معاون استاندار مازندران:

آموزش و پرورش از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به جایگاه واقعی رسد

آموزش و پرورش از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به جایگاه واقعی رسد

بهشهر- معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: آموزش و پرورش از نظر سخت افزاری و نرم افزاری باید به جایگاه واقعی برسد و باید در این بخش تلاش شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نبیان ظهر سه شنبه در آیین افتتاح متمرکز پروژه های آموزشی و پرورشی مازندران در شرق این استان افزود: کارهای خوبی در طول سال های مختلف در بخش آموزش و پرورش انجام شده است که باید استمرار یابد.

وی گفت: همه تلاش ما برای خدمت گزاری بیشتر به آحاد مردم جامعه در بخش های مختلف است و ساخت فضاهای آموزشی ایمن، استاندارد، کارآمد و زیبا از مسائل مهمی است که باید مورد توجه باشد.

نبیان گفت: دولت از تمام ظرفیت های برای توسعه زیرساخت ها در مناطق مختلف استفاده کرده است و در همین راستا در هفته دولت امسال ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه  در مازندران به بهره برداری رسید.

فرماندار نکا هم با اشاره به خدمت رسانی مختلف دولت در بخش های مختلف یادآور شد: در همین راستا در هفته دولت  ۵۶ طرح با اعتبار ۴۴ میلیارد تومانی در بخش های مختلف نکا افتتاح و به بهره برداری رسید.

عبدالجواد توحیدی مقدم گفت: از هزینه سه میلیارد تومانی برای ساخت مدرسه مسکن مهر یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از اعتبارات شهرستانی نکا و مابقی از استان بوده است.

کد خبر 4418751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha